تصویر
رسیدگی به مشکلات حقوقی و قضایی ۲۱۱ نفر از مراجعان در «کمالشهر»
20 دی 1402 - 17:42
0
رئیس کل و مدیران قضایی استان البرز، با حضور در «مسجد جامع» کمالشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی 211 نفر از مراجعان رسیدگی کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کل و مدیران قضایی استان البرز، با حضور در «مسجد جامع» کمالشهر به درخواست‌های حقوقی و قضایی ۲۱۱ نفر از مراجعان رسیدگی کردند.

و معاونان وی، رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب و معاونان آن‌ها، بعد از ظهر روز جاری با حضور در «مسجد جامع» کمال به مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی کردند.
حسین در حاشیه این دیدار مردمی که از ساعت ۱۴ آغاز و تا ۱۷ ادامه داشت گفت: از ابتدای سال جاری حضور مدیران قضایی استان البرز در بین مردم به صورت جدی در دستور کار قرار داشته و عموما این دیدارها به صورتی ماهانه برگزار شده است؛ البته دیدارهای هفتگی مدیران قضایی استان در محل کار ایشان در روزهای سه شنبه هر هفته به روال عادی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در دیدار مردمی روز جاری به ۲۱۱ درخواست حقوقی و قضایی مراجعان رسیدگی شده است متذکر شد: بیشتر درخواست‌های طرح شده به موضوعاتی از قبیل پرونده‌های کثیرالشاکی، ملکی، خانوادگی، درخواست اعسار، دعاوی مرتبط با آپارتمان نشینی، درخواست نهادهای ارفاقی و مجازات های جایگزین حبس، آزادی و مرخصی زندانیان و مشکلات بنگاه‌های اختصاص داشت که تلاش شد از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکل استفاده شود و در سایر موارد ارشادات و راهنمایی‌های قضایی لازم به مراجعان ارائه شد.
وی تصریح کرد: از ابتدای سال جاری مدیران قضایی استان البرز در دیدارهای مردمی و میزهای خدمت برگزار شده به درخواست‌های ۳۳۰۵۸ نفر از مراجعان رسیدگی کرده‌اند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.