تصویر
رسیدگی به وضعیت آبرسانی روستاهای سیل‌زده البرز
08 مرداد 1401 - 17:15
1
مدیرعامل آبفای البرز گفت: به دنبال بروز سیل در شش روستای البرز، بلافاصله وضعیت تاسیسات آبرسانی این روستاها پایش و اقدامات لازم برای تامین و توزیع آب شرب توسط آبفای البرز صورت گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل آبفای البرز گفت: به دنبال بروز سیل در شش روستای البرز، بلافاصله وضعیت تاسیسات آبرسانی این روستاها پایش و اقدامات لازم برای تامین و توزیع آب شرب توسط آبفای البرز صورت گرفت.

ذوالفقار مهدی زاده با اعلام این خبر گفت: بارش‌های جوی که در روز پنجشنبه در روستای آتشگاه منجر به قطع برق و سپس آب شده بود، بلافاصله تانکر آبرسانی در محل مستقر شد و حدود ساعت ۱۲ ظهر جمعه هم آب روستا مجددا برقرارشد.
همچنین وقوع سیل در روستای هرنج و نویز طالقان موجب آسیب به خط انتقال شد که در این روستاها هم تانکر آبرسانی مستقر شده است و چند شکستگی و مشکل کدورت آب شبکه مرتفع شد.
همچنین در روستاهای سیلزده کرکبود و مرجان طالقان هم که خط انتقال از مدارخارج شده مخزن ذخیره را بصورت متناوب تغذیه کرده و ساعاتی از شبانه روز در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
مهدی زاده ادامه داد: در روستای ناریان طالقان، وقوع سیلاب موجب آسیب به خط توزیع از مخزن به شبکه شد که در این روستا هم تانکر آبرسانی مستقر شد و لوله آسیب دیده توزیع اصلی و دو شکستگی برطرف و ترمیم سه انفصال در شبکه صورت گرفت و آب شبکه توزیع روستاهم ازساعت ۱۱صبح جمعه برقرارشده است.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.