رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری از واژگونی یک خودرو در پل شهدای ارتش خبر داد.

حسین عاشوری ، با اشاره به اینکه در بارندگی های روز پنجشنبه نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی به طور کامل در آماده باش بودند، اظهار کرد: با تماس های شهروندان مبنی بر آبگرفتگی های متعدد و نفوذ روان آب ها به اماکن مسکونی و همچنین آبگرفتگی زیر پل ارتش، نیروهای عملیاتی آتش نشان جهت رسیدگی به ۱۳ مورد آبگرفتگی اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: در عملیات های فوق تعداد ۹ ایستگاه، ۴۲ نفر از پرسنل سازمان آتش نشانی حضور و ۱۷ دستگاه خودرو عملیاتی به کارگیری شد و مدت زمان کل عملیات های انجام شده توسط سازمان آتش نشانی فردیس دراین خصوص ، ۱۹ ساعت و ۲۹ دقیقه بوده است.

وی در بخش دیگری با اشاره به حادثه واژگونی یک خودرو در پل ارتش، اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس مبنی بر وقوع این حادثه، سریعا ۲ دستگاه خودروی عملیاتی به همراه ۷ نفر آتش نشان از ایستگاه های ۱۰۳ و ۱۰۴ این سازمان به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس خاطرنشان کرد: یک دستگاه خودرو ۲۰۶ بر اثر برخورد با گارد ریل واژگون شده و بود و ۲ سرنشین آن در داخل خودرو محبوس شده بودند.
وی تصریح کرد: عوامل آتش نشانی سریعاً اقدام به ایمن سازی محیط و خودرو کرده و سپس مصدومین را به عوامل اورژانس تحویل دادند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر