رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:* مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در ۷ ماه اخیر سال جاری بیش از ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه ۱۰۸۳ مورد از ۶ شهرستان و ۱۷ شهر و ۲۵۴ روستا تحت پوشش این مرکز شامل: شهرستان های کرج، طالقان، ساوجبلاغ،اشتهارد، فردیس و نظرآباد را پاسخ داد *که از این تعداد ۲۲۶۹۰ مورد منجر به عملیات شد و بالاترین رکورد تماس به ترتیب باشهرهای کرج، مهرشهر، فردیس، رجایی شهر، مهستان و محمد شهر بود.مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز در نیمه نخست سال جاری با افزایش خطوط ورودی از ۳۰ به ۹۰ خط با تکنولوژی سیپ ترانکو افزایش ۶۰ درصدی کارشناسان پاسخگوی تحصیل کرده، جوان و متعهد در این دفتر امکان ارتباط با مشتریان به منظور رسیدگی به درخواستها و دریافت پیشنهادات را ارتقا داده است .منبع : آب و فاضلاب البرز
10 مهر 1403 - 11:14
شناسه : 1470990
رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:* مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در ۷ ماه اخیر سال جاری بیش از ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه ۱۰۸۳ مورد از ۶ شهرستان […]
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید