10 مهر 1403 - 11:14
شناسه : 1470990
0

رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:* مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در ۷ ماه اخیر سال جاری بیش از ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه ۱۰۸۳ مورد از ۶ شهرستان […]

رسیدگی به ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان طی ۷ماه اخیر توسط مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت آبفای البرز آقای حمید رضا نامداری مدیر عامل شرکت آبفای البرز گفت:* مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان شرکت در ۷ ماه اخیر سال جاری بیش از ۲۳۴۰۰۰ تماس مشترکان استان البرز با متوسط تماس روزانه ۱۰۸۳ مورد از ۶ شهرستان و ۱۷ شهر و ۲۵۴ روستا تحت پوشش این مرکز شامل: شهرستان های ، طالقان، ساوجبلاغ،اشتهارد، و را پاسخ داد *که از این تعداد ۲۲۶۹۰ مورد منجر به عملیات شد و بالاترین رکورد تماس به ترتیب باشهرهای کرج، شهر، فردیس، رجایی شهر، مهستان و محمد شهر بود.مدیر عامل این شرکت با اعلام این خبر، اظهار داشت: مرکز مدیریت ارتباط با مشتریان آبفا البرز در نیمه نخست سال جاری با افزایش خطوط ورودی از ۳۰ به ۹۰ خط با تکنولوژی سیپ ترانکو افزایش ۶۰ درصدی کارشناسان پاسخگوی تحصیل کرده، جوان و متعهد در این دفتر امکان ارتباط با مشتریان به منظور رسیدگی به درخواستها و دریافت پیشنهادات را ارتقا داده است .منبع : آب و فاضلاب البرز

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.