تصویر
رشد تعداد اعضای صندوق ذخیره آموزش و پرورش استان البرز در سال جاری
16 بهمن 1402 - 16:54
2
عباسی نماینده صندوق ذخیره فرهنگیان دراستان البرز از رشد تعداد اعضای این صندوق در سال جاری خبرداد.
ارسال توسط :
پ
پ

عباسی نماینده صندوق ذخیره ان دراستان البرز از رشد تعداد اعضای این صندوق در سال جاری خبرداد.

وی گفت:در سال جاری تعداد اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان در نواحی هشتگانه آموزش و پرورش استان البرز افزایش داشته که آموزش و پرورش ناحیه چهار با جذب قابل توجهی از اعضا در صدر این آمار قرار دارد.
وی با بیان اینکه باید ترغیب همکاران به عضویت در این صندوق را بیش از پیش در دستور کار قرار دهیم خاطر نشان کرد: کارکنان آموزش و پرورش استان البرز باید از مزایای این صندوق مطلع گشته و فرصت عضویت در این صندوق را که ثمره اصلی آن در دوران بازنشستگی خواهد بود را از دست ندهند.
وی در ادامه افزود: موانع و مسائل پروژه ارزش مالکانه سهام و حضور شرکت ها و هلدینگ های صندوق ذخیره در بورس اوراق بهادر در حال مرتفع شدن می باشد و به زودی ارزش سهام اعضای صندوق ذخیره در بورس اوراق بهادار که با محاسبه نرخ تورم می باشد قابل دسترس خواهد بود.
عباسی همچنین بر تشکیل جلسات مستمر با کارشناسان صندوق ذخیره مناطق آموزش و پرورش استان البرز جهت بررسی و حل مسائل صندوق در مناطق تاکید کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.