تصویر
رشد ۲۶ درصدی در تأمین کودهای شیمیایی از منابع داخلی
17 مرداد 1402 - 16:27
شناسه : 615990
5
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان البرز از رشد ۲۶ درصدی در تأمین کودهای شیمیایی از منابع داخلی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰خبر داد علی اکبر ندرلو با اعلام این مطلب افزود: نکته مهم، استفاده از حداکثر ظرفیتهای داخلی تولید کود در کشور است که خوشبختانه این شرکت توانست، از مجموع ۳.

مدیر شرکت خدمات حمایتی استان البرز از رشد ۲۶ درصدی در تأمین کودهای شیمیایی از منابع داخلی در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰خبر داد
علی اکبر ندرلو با اعلام این مطلب افزود: نکته مهم، استفاده از حداکثر ظرفیتهای داخلی تولید کود در کشور است که خوشبختانه این شرکت توانست، از مجموع ۳.
۶۶ میلیون تن انواع کود تأمین شده در سال ۱۴۰۱، مقدار ۲.
۶۸۵ میلیون تن معادل ۸۸ درصد را از تولیدکنندگان داخلی کودهای کشاورزی تأمین نموده و پس از اطمینان از عدم وجود ظرفیت تأمین داخلی، مابقی را به میزان ۱۲ درصد از کل مقدار کود تأمین شده؛ از منابع خارجی و به موقع وارد کشور کند.
بدین ترتیب با تامین ۲.
۶۸۵ میلیون تن کود کشاورزی از منابع داخلی در سال ۱۴۰۱، نسبت به مقدار تامین کودهای کشاورزی از منابع داخلی در سال ۱۴۰۰ به مقدار ۲.
۱۲۸ میلیون تن، شاهد ۲۶% رشد در تامین کودهای کشاورزی از منابع داخلی هستیم که این موضوع نیز دستاورد مهم دیگری برای شرکت و طرح خودکفائی کودهای کشاورزی بشمار می رود

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.