تصویر
رشد ۳۲۵ درصدی درآمد شهرداری فردیس در ۵ ماهه ابتدای سال جاری
06 شهریور 1402 - 15:43
4
شهردار فردیس از رشد 325 درصدی درآمد شهرداری فردیس در 5 ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار از رشد ۳۲۵ درصدی درآمد در ۵ ماهه ابتدای سال جاری خبر داد.

محمدرضا احمدی نژاد با اشاره به اینکه درآمد این شهرداری در ۵ ماهه ابتدای سال جاری ۶۷۰ میلیارد تومان بوده است، اظهار کرد: درآمد شهرداری فردیس در همین بازه زمانی در سال گذشته ۲۰۶ میلیارد تومان بود که این آمار نشان دهنده افزایش ۳۲۵ درصدی درآمد شهرداری است.
وی در ادامه با بیان اینکه این میزان رشد، از اتفاقات مهم و ارزشمند در حوزه اقتصاد مدیریت شهری است، افزود: در حالی که به طور معمول عوارض نوسازی در روزهای پایانی سال توسط شهروندان پرداخت می شود، کسب این رقم در پنج ماه نخست سال، بسیار حائز اهمیت است.
توجه به افزایش مشارکت مردمی و بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی برای ایجاد درآمد پایدار را از برنامه‌های مهم شهرداری اعلام کرد و افزود: شهرداری یک نهاد عمومی و غیردولتی است که باید به بحث درآمد پایدار توجه شود که در این مسیر نیز باید از ظرفیت بخش خصوصی بهره گرفت.
احمدی نژاد تصریح کرد: افزایش درآمد تضمین کننده ارائه خدمات مطلوب‌تر است و افزایش بودجه عمرانی را به‌دنبال دارد که در نتیجه با اجرای به موقع پروژه‌های عمرانی رضایت‌مندی شهروندان حاصل خواهد شد.
وی این رشد درآمد را نتیجه برنامه ریزی‌های انجام شده، تمرکز بر کسب درآمدهای پایدار و تلاش همکاران مناطق و مدیریت درآمد شهرداری فردیس دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم در ماه‌های باقی مانده از سال نیز با استمرار همین روند، رشد مطلوبی در زمینه کسب درآمدهای پایدار برای شهرداری داشته باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.