تصویر
رصد و بررسی گازرسانی به روستاییان در جمع اهالی پورکان
20 آذر 1401 - 14:27
0
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با حضور در مسجد امام حسین علیه السلام پورکان با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با حضور در مسجد امام حسین علیه السلام پورکان با مردم این روستا دیدار و گفتگو کرد.

سیدرضا غفاریان در جمع مردم پورکان که در مسجد امام حسین (ع) این روستا برگزار شد، اظهار کرد: در سال هایی که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد خدمات قابل توجهی به مردم ارائه شده اما در تشریح این خدمات و اطلاع رسانی آن به مردم کوتاهی شده است.
وی ادامه داد: به جای آن رسانه های بیگانه با سیاه نمایی و وارونه نشان دادن اقدامات درصدد بدگمان کردن مردم به مسوولان و نظام هستند که باید با تمام قوا به مقابله با این هجمه رسانه ای رفت.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز افزود: وقتی در جنگ ترکیبی قرار می گیریم همه مسوول و همه سرباز ولایت هستیم و بنده نیز به عنوان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خود را موظف و مکلف به حضور میان مردم می دانم تا اقدامات انجام شده در حوزه اختیارات خود را به اطلاع مردم برسانم.
غفاریان خاطرنشان کرد: از بدو ورود به این استان که حدود یک سال می شود با رصد اقدامات انجام شده با انتخاب شعار «سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» تمرکز خود را برای ارائه خدمات انرژی گاز به روستاها قرار دادیم که در نخستین گام در هفته دولت ۱۴۰۱ موفق شدیم به ۴۳ روستای استان البرز گازرسانی انجام دهیم.
وی بیان کرد: در نقشه راهی که برای گازرسانی در استان البرز طراحی شده حدود ۳۰۰ روستا در دستور کار قرار دارند که ۱۷۰ روستا گازرسانی شده و ۱۳۰ روستای باقی مانده تا پایان شهریور ۱۴۰۲ گازرسانی شده و استان البرز جزء استان های سبز می شود.
مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه در ارائه خدمات گاز به روستاییان مرّ قانون در نظر گرفته می شود، افزود: در این فرایند اجازه گرو کشی به سایر دستگاه ها نمی دهیم و هر ارگان وظیفه دارد در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کند.
غفاریان در جمع مردم پورکان ادامه داد: هزینه گازکشی برای شهروندان حدود ۲۲۰ هزار تومان تمام می شود و همه افرادی که بنای مسکونی خود را قبل از سال ۷۳ ساخته اند در دریافت خدمات گاز هیچ مشکلی ندارند.
وی خاطرنشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت مردمی حجت الاسلام رئیسی ارائه خدمات انرژی گاز به خانواده های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد رایگان محاسبه می شود.
در ادامه جلسه که در یک فضای دوستانه و صمیمی ادامه دشت مردم مشکلات و معضلات خود را با سیدرضا غفاریان مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در میان گذاشتند و او هم به فراخور حال بر اساس اختیارات و در چارچوب موازین قانونی مشکلات را حل و فصل کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.