تصویر
رضایتمندی مردم و ارتقاء امنیت در جامعه مهمترین هدف پلیس
25 مرداد 1401 - 9:33
1
فرمانده انتظامی استان البرز گفت : رضايتمندي مردم و ارتقاء امنیت در جامعه مهمترين هدف پليس است که باید نحو احسن دنبال و به آن پرداخته شود.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت : رضایتمندی مردم و ارتقاء امنیت در جامعه مهمترین هدف پلیس است که باید نحو احسن دنبال و به آن پرداخته شود.

سردار "" در آئین صبحگاه عمومی فرماندهی انتظامی استان با تشکر از زحمات کارکنان در تامین نظم و امنیت مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع با مهم دانستن اصل مردم داری و تکریم ارباب رجوع، اظهار داشت : رعایت این مؤلفه ها باعث عزت و اقتدار فرماندهی انتظامی در جامعه و تقویت مشارکت و همکاری مردم با پلیس می شود .
وی در ادامه گفت: دشمنان نظام اسلامی لحظه ای از ضربه زدن به این کشور غافل نیستند و همه ما باید با هوشیاری و آگاهی آمادگی مقابله با توطئه های دشمنان را داشته باشیم.
این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه قانون مداری و مردم داری باعث اقتدار پلیس می شود افزود : توجه به حقوق شهروندی و همچنبن تلاش برای خدمت صادقانه، بهنگام و بی منت ، باعث ارتقاء احساس امنیت، افزایش رضایت مردم و اقتدار پلیس می شود.
آراستگی به فضایل معنوی ، اخلاق حسنه و مردم داری را از ضرورت های ماموریتی کارکنان پلیس در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد : رضایتمندی مردم و جامعه محوری مهمترین هدف پلیس است و پلیس برای رسیدن به این منظور نیاز به تقویت اعتمادسازی در مردم، داشتن اخلاق نیکو، شجاعت، جسارت، نظم و انضباط دارد .
وی با تشکر از اقدامات مثبت و موثر کارکنان انتظامی استان در تامین امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و دهه اول محرم اظهار داشت:خدا را شاکریم مراسم عزاداری سید و سرور سالار شهیدان با شکوه انجام شد و این مراسم با امنیت کامل برگزار گردید.
فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: رسالت سنگینی بر عهده ما گذاشته شده است و باید با تمام توان به وظایف خود عمل کنیم تا خدای ناکرده شرمنده خون شهدا و خانواده معظم آنها، مردم و خانواده خود نشویم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.