تصویر
رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت از اهداف اصلی دستگاه قضا است
04 تیر 1401 - 9:36
4
امام جمعه چهارباغ گفت: دستگاه قضا متناسب با گام دوم انقلاب دو هدف اصلی رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت را به‌عنوان چشم‌انداز تعریف کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

امام جمعه گفت: دستگاه قضا متناسب با گام دوم انقلاب دو هدف اصلی رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت را به‌عنوان چشم‌انداز تعریف کرده است.

حجت‌الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ اظهار کرد: اساساً در شخصیت‌شناسی امام جواد علیه‌السلام بر فضیلت انسانی و الهی وفا و وفاداری تأکید شده است.
وی بیان کرد: دستگاه قضا متناسب با گام دوم انقلاب دو هدف اصلی رضایتمندی مردم و دستیابی به عدالت را به‌عنوان چشم‌انداز تعریف کرده است.
امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: حق‌تعالی اراده فرموده است که با «بلندهمتی»، «اخلاص»، «شایستگی» و «جامعیت استثنایی» وجود مقام معظم رهبری را از دیگران متمایز کند.
وی خاطرنشان کرد: استقرار دو سازمان وابسته به قوه قضائیه یعنی پزشکی قانونی و ثبت اسناد از مطالبات به حق شهرستان چهارباغ است که باید محقق شود.
محمدی با تأکید بر ضرورت ساماندهی فضای مجازی متذکر شد: توزیع مطالب در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی، ولایت و امامت از حد گذشته شده و به نحوی است، این امر به خاطر نبود نظارت دقیق بر فضای مجازی است.
منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.