تصویر
رعایت اصول فنی در پروژه قطار شهری کرج موجب سرعت بخشی آن شده است
03 بهمن 1401 - 8:54
3
خزانه دار شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتخاذ روش های جدید در اجرای پروژه قطار شهری موجب سرعت بخشی و رعایت اصول فنی و مهندسی در آن شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

خزانه دار شورای اسلامی شهر گفت: اتخاذ روش های جدید در اجرای پروژه قطار شهری موجب سرعت بخشی و رعایت اصول فنی و مهندسی در آن شده است.

علی ذبیحی در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای ، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد اظهارداشت: در شورای پنجم و ششم کرج اقدامات موثری در نحوه خاکبرداری ، بتن ریزی و ستون گذاری مترو انجام شده که با فعالیت های قبل از آن متفاوت است.
خزانه دار شورای اسلامی تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر کرج از محل تسهیلات بانک شهر ۱۲۰ تن میلگرد برای تونل قطعه دوم خط ۲ قطارشهری کرج خریداری شده است.
ذبیحی از اختصاص اوراق مشارکت از طریق خزانه اوراق کشور برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خبر داد و گفت: در کنارتوسعه قطار شهری ، تکمیل بزرگراه شمالی کرج به عنوان یک اولویت دنبال می شود.
عضو شورای شهر کرج اذعان کرد: خط ۲ قطار شهری کرج دارای ۲ رام قطار است که اکنون یک رام آنها روی ریل قرار گرفته و رام دیگردر حال تعمیر و آماده سازی است.
به گفته ذبیحی ، بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.
۵ کیلومتر اکنون با مشکل تملک املاک مواجه است که از مجموع چهار قطعه ملک واقعدر مسیر ۲ قطعه آنها تا پایان بهمن ماه جاری خریداری می شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.