تصویر
رعایت حجاب اسلامی در همه اماکن عمومی ، الزامی است
01 تیر 1402 - 9:12
3
جابری انصاری : موضوع کشف حجاب به عنوان مصداق بارز عدم رعایت حجاب اسلامی، جرم انگاری شده و در جرم بودن آن شکی نیست.
ارسال توسط :
پ
پ


جابری انصاری : موضوع کشف حجاب به عنوان مصداق بارز عدم رعایت حجاب اسلامی، جرم انگاری شده و در جرم بودن آن شکی نیست.

جابری انصاری مدیر کل ، حجاب اسلامی" مظهر اخلاق‌مداری در جامعه بوده " و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری بر آن تأکید شده است که احترام به این فریضه دینی در جامعه ضرورتی انکارناپذیر در جهت حاکم شدن حدود الهی می‌باشد .
دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود : همانگونه که سخنان ارزشمند آیت‌الله حسینی همدانی نماینده محترم ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بر این امر تاکید دارند که ، امروز دشمن طراحی و برنامه جدی برای ورود در مسئله عفاف و حجاب دارد ، ما نیز در جهت تبیین فرهنگ حجاب و عفاف در مقابل شبهه پراکنی‎ها و سم‎پاشی‎ها و تبلیغات منفی مخالفان در مقابل بی حجابی و ضد پوشش و حیا بطور جدی ایستاده ایم و با یکی از ترفندهای مهم استعمارگران برای نفوذ و ترویج بی‎بند وباری از طریق گسترش بدحجابی و بی‎حجابی قاطعانه برخورد خواهیم کرد .
جابری انصاری عنوان کرد: پیرو سخنان ارزنده فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سردار حیدرنیا که فرموده اند ، "کسی حق ندارد در قضیه «حجاب» کوتاه بیاید " بنده هم به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز اعلام می کنم که کلیه مدیران مجتمع های تجاری ، فروشگاه های البسه ومواد غذایی ، کسبه و اصناف ، اماکن وهنری ، پارک ها و فضای سبز سطح استان البرز موظفند بنر و پوستر های رعایت حجاب و عفاف را در محل تردد و اماکن عمومی و فضای داخلی مجتمع نصب نموده ، و از دادن خدمات به این افراد جدا" خودداری کنند ، تا با عده ای معدود که قصد دارند با بی بند وباری و هنجارشکنی این فعل حرام را ترویج دهند و نظام ارزشی و هنجارهای حاکم بر جامعه را خدشه دار کنند مقابله گردد .

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز افزود : لازم و ضروری است مسئولین مجتمع های تجاری ، متصدیان ، فروشندگان ، کسبه و اصناف ، نکات ذکر شده در خصوص رعایت حجاب و عفاف ، نوع پوشش ، گفتار و رفتار خود را نیز کاملا" باید رعایت نمایند .
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در خاتمه افزود : موضوع پوشش و لباس و سبک زندگی چه در بُعد فردی و چه در بُعد ، امری ایجابی، اقناعی و فرهنگی می باشد ، از زحمات ضابطین انتظامی و قضائی که به وظایف ذاتی خود در امر پاسداری از حجاب و عفاف و برخورد با افرادی که اقدام به هنجارشکنی و خدشه به عفت عمومی می‌نمایند تشکر وقدردانی می نمایم ، در بخش‌های عمومی غیردولتی و اصناف می‌بایست در چهارچوب قانون با ضابطین همکاری و همچنین از آمرین به معروف مردمی حمایت نمایند تا شاهد بهبود محیط اجتماعی برای خانواده‌ها و عموم شهروندان در استان البرز باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.