تصویر
رعایت همه جانبه اخلاق اداری سرلوحه کار همه کارکنان باشد
18 بهمن 1402 - 16:26
2
مهدی طیبی رئیس اداره حراست منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور در جمع همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد به بررسی مشکلات پرداختند در این نشست صمیمی مهدی طیبی ضمن قدردانی از خدمات کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، گفت: رعایت همه جانبه اخلاق اداری و تلاش بیش از پیش برای نیل به اهداف سازمانی و همچنین تکریم بیش از پیش ارباب رجوع اهم مسائلی است که امروز باید سرلوحه کار همه کارکنان باشد .
ارسال توسط :
پ
پ

مهدی طیبی رئیس اداره حراست منابع طبیعی و آبخیزداری استان البرز با حضور در جمع همکاران اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد به بررسی مشکلات پرداختند
در این نشست صمیمی مهدی طیبی ضمن قدردانی از خدمات کارکنان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری این شهرستان، گفت: رعایت همه جانبه اخلاق اداری و تلاش بیش از پیش برای نیل به اهداف سازمانی و همچنین تکریم بیش از پیش ارباب رجوع اهم مسائلی است که امروز باید سرلوحه کار همه کارکنان باشد .
.
حسین نعمائی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان اشتهارد نیز در این دیدار صمیمی ضمن خوش آمدگویی به ارائه گزارشی از عملکرد این اداره پرداخت و در ادامه در خصوص کمبود ها و مشکلات موجود این اداره مطالبی بیان نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.