تصویر
رفاقت ستاره آلمانی با ستاره ایرانی؛ نبودن گرایی در پاریس خوشایند نبود
08 مهر 1403 - 13:30
شناسه : 1369742
0

قهرمان پرآوازه کشتی فرنگی جهان گفت: بهترین مربیان را در دوران کشتی گیری خود داشتم. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون کشتی خبر داد؛ فرانک اشتابلر قهرمان چند دوره کشتی فرنگی جهان و دارنده مدال برنز المپیک از کشور آلمان اظهار داشت: در دوران کشتی گیری، بهترین مربیان را داشتم و سعی کردم که هر چیزی […]

قهرمان پرآوازه کشتی فرنگی جهان گفت: بهترین مربیان را در دوران کشتی گیری خود داشتم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون کشتی خبر داد؛ فرانک اشتابلر قهرمان چند دوره کشتی فرنگی جهان و دارنده مدال برنز المپیک از کشور آلمان اظهار داشت: در دوران کشتی گیری، بهترین مربیان را داشتم و سعی کردم که هر چیزی که بلد هستند را از آن ها یاد بگیرم، به طوری که اکنون می توانم این تجربیات را به ورزشکاران جوان تر ارائه دهم.

وی در مورد وضعیت کشتی آلمان تصریح کرد: گاها نمایش های خوبی داشتیم، اما به یک ساز و کار و چرخه دیگری نیاز داریم تا پتانسیل کسب مدال را افزایش دهیم.

دارنده ۳ مدال طلای جهان در مورد شرایط کنونی کشتی فرنگی در ایران، اظهار داشت: دیدن تسلط کشتی گیران ایرانی برایم تأثیرگذار است. به نظرم عملکرد کشتی فرنگی ایران در طول سال ها به طور مداوم افزایش و پیشرفت داشته است.

اشتابلر در مورد نتایج تیم ایران در المپیک گفت: همانطور که گفتم نتایج کشتی ایران برایم تأثیرگذار بود. محمدرضا گرایی دوست من است. برایم خوشایند نبود که او را در پاریس نمی دیدم اما عملکرد اسماعیلی هم فوق العاده بود و او با کسب مدال طلا نشان داد که حضورش در این وزن بی دلیل نبوده است.

وی در مورد بازی های المپیک پاریس گفت: یکی دیگر از شگفتی ها و مواردی که در کشتی باورکردنی نبود، کسب پنجمین مدال طلا توسط لوپز بود.

اشتابلر در پایان خاطرنشان کرد: بسیار مشتاق هستم که در ایران حضور داشته باشم و امیدوارم در اولین فرصت به کشور شما سفر کنم و دوستان و طرفداران خود را ببینم.

۲۵۳ ۲۵۸

خبرآنلاین

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.