نماینده ولی فقیه در استان البرز، گفت: دشت اشتهارد و منطقه‌ای که ریزگرد‌ها است با طرح جنگل کاری مشکلات برطرف می‌شود هم فضای سبز آباد می‌شود هم ریزگرد‌ها و آسیب‌ها برای اجتماع دارد جبران می‌شود.

محمد مهدی حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز، با بیان اینکه درخت‌کاری روحیه امیدواری را در انسان زنده می‌کند، گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در سا‌ل‌های اخیر تذکر دادند تا جای که می‌توانیم باید روحیه امید را در جامعه توسعه دهیم.
وی با اشاره به اینکه یکی از فضا‌های امیدآفرینی کاشت درخت است، بیان کرد: درخت نماد حیاط، زندگی، طراوت و شادابی است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه امسال در کنار مجموعه‌ای که شاید از نظر ظاهری کمبود‌ها و نقص‌های را دارند اما همین حرکت آنها ایجاد انگیزه و امید می‌کند، افزود: با اینکه بخشی از توانمندی آنها کم است اما در این عرصه حاضر هستند و درختکاری می‌کنند تا در محیط اطراف خود موثر باشند.
وی در خصوص وضعیت فضای سبز استان، گفت: استان البرز قابلیت‌های بسیار فراوانی دارد هم در تولید اصله‌های نهال که استان‌های دیگر از ما تهیه می‌کنند و در مسیر یک میلیون اصله استان البرز نقش اساسی را ایفا می‌کند.
این مقام مسؤول با بیان اینکه در استان البرز فضاهای را داریم که باید بیشتر رسیدگی شود، بیان کرد: دشت اشتهارد و منطقه‌ای که ریزگرد‌ها است با طرح جنگل کاری مشکلات حل می‌شود هم فضای سبز آباد می‌شود هم ریزگرد‌ها و آسیب‌ها برای اجتماع دارد جبران می‌شود.

وی در پایان گفت: از مسؤولین مربوطه که باید کمک کنند تا این طرح با سرعت بیشتری جلو برود در خواست می‌کنم اهمیت بدهند تا این فضا ایجاد شود.

منبع فارس برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان البرز، گفت: دشت اشتهارد و منطقه‌ای که ریزگرد‌ها است با طرح جنگل کاری مشکلات برطرف می‌شود هم فضای سبز آباد می‌شود هم ریزگرد‌ها و آسیب‌ها برای اجتماع دارد جبران می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان البرز، گفت: دشت اشتهارد و منط

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر