تصویر
رفع موانع تولید بهره گیری از ظرفیت و توانایی بسیج را می طلبد
28 تیر 1401 - 16:12
1
رییس دفترتخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی استان البرز بهره گیری از ظرفیت و توان بالای بسیج را بستر ساز رفع موانع تولید عنوان کرد و ضرورت بهره گیری از تجربیات ارزشمند بسیج در حوزه های اقتصاد کشور را مورد تاکید قرار داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس دفترتخصصی بسیج تجار و فعالان استان البرز بهره گیری از ظرفیت و توان بالای بسیج را بستر ساز رفع موانع تولید عنوان کرد و ضرورت بهره گیری از تجربیات ارزشمند بسیج در حوزه های اقتصاد کشور را مورد تاکید قرار داد.

یدالله مالمیر در دومین گردهمایی مشترک مدیران و دبیران دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی کشور در البرز گفت: بیش از ۷۵ درصد مشکلات تولید منشا داخلی دارد و برای حرکت در مسیر پویایی اقتصاد ضروری است رفع چالش ها در مسیر تولید با همراهی و مشارکت بخش خصوصی و دولت برطرف شود.
وی به مزیت همجواری البرز با پایتخت و اتصال شمال به جنوب، شرق و غرب کشور افزود: این استان به دلیل برخورداری از مزیت اتصال به شمال و جنوب به عنوان یک شاهراه در مبادلات تجاری و اقتصادی مطرح است.
وی یکی از ظرفیت های اقتصادی درخور توجه البرز را وجود منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام در این استان ذکر کرد و افزود: از مبدا این فرودگاه پروازهای کارگو زیادی صورت می گیرد که این مهم در شکوفایی اقتصاد استان بسیار مهم و با اهمیت است.
رییس دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی البرز با اشاره به اهمیت برگزاری گردهمایی مشترک مسئولان و دبیران دفاتر بسیج تجار و فعالان اقتصادی اتاق های بازرگانی کشور اظهار داشت: امنیت مستلزم برقراری امنیت اقتصادی است.
مالمیر افزود: برای بهبود امنیت اجتماعی ضروری است وضعیت اقتصادی نسبت به موقعیت کنونی ارتقا یابد و دستیابی به این مهم نیازمند تلاش وافر در جهت رفع معضل بیکاری، اشتغال آفرینی و برطرف شدن هرگونه ناهنجاری در این حوزه اقتصاد است.
وی گفت: همانگونه که در هشت ساله دفاع مقدس بسیج در مقابله با تجاوز دشمن‌به خوبی انجام وظیفه کرد، امروز نیز بسیج این رسالت خطیر را در جبهه اقتصاد و کمک به فعالان اقتصادی بر عهده دارد.
رییس دفتر تخصصی بسیج تجار و فعالان اقتصادی البرز با اشاره به اهمیت حضور این نهاد مسوولیت پذیر به عنوان خط شکن در حوزه اقتصاد افزود: باید با تلاش بسیج رفع موانع پیش روی تولیدکنندگان و صنعتگران به عنوان سربازان جبهه اقتصادی در دستور کار ویژه قرار گیرد و در این راستا اقدامات لازم صورت گیرد.
مالمیر با اشاره به مشکلات فراوان پیش رو در بحث تامین مواد اولیه، ماشین آلات و زیرساخت‌های خدماتی گفت: رفع این مشکلات حضور پررنگ بسیج در این حوزه را می طلبد.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.