تصویر
رقابت دیدنی سوارکاران استان البرز در باشگاه سوارکاری ایرانمهر چهارباغ
12 شهریور 1402 - 13:30
3
مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان البرز با حضور چهره‌های برتر این رشته ورزشی روز جمعه 10 شهریور 1402 در باشگاه ایرانمهر چهارباغ برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسابقات پرش با اسب قهرمانی استان البرز با حضور چهره‌های برتر این رشته روز جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ در باشگاه ایرانمهر برگزار شد.

در این دوره از مسابقات سوارکاران البرزی در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به رقابت پرداختند و در پایان به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.
این مسابقات به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان چهارباغ، هیات سوارکاری استان البرز و هیات سوارکاری چهارباغ به میزبانی باشگاه ایرانمهر برگزار شد.
مهندس حمزه زاده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان چهارباغ در حاشیه این رقابت ها گفت: با حمایت امام جمعه انقلابی شهرستان ، فرماندار جهادی چهارباغ و مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان البرز و همراهی هیئات ورزشی، شاهد اتفاقات خوبی در بخش های مختلف ورزش و جوانان شهرستان خواهیم بود.
وی افزود:مردم شهرستان به ویژه جوانان و ورزشکاران چهارباغ لیاقت شان آن قدر زیاد است که هر چقدر برای این عزیزان تلاش کنیم باز هم کم است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.