دارنده مدال‌نقره المپیاد‌ جهانی کامپیوتر‌ گفت: رمز موفّقیت تیم کامپیوتر جمهوری اسلامی ایران که در المپیاد کامپیوتر توانست مقام نهم را کسب کند جدی گرفتن المپیاد و آموزش از دوران مدارس تا مراحل بالاتر است.

استانها –

امیرحسین فرخنده فر، دانش‌آموز البرزی که در سی‌وششمین المپیاد جهانی کامپیوتر ۲۰۲۴ مصر موفق به کسب مدال نقره شد در گفت‌وگو‌ با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: تاکنون توانسته بودم مدال برنز و طلا کشوری کامپیوتر را به دست بیاورم ولی امسال به یاری خداوند مدال نقره المپیاد جهانی کامپیوتر را به دست آورم.

وی افزود: رمز موفّقیت تیم کامپیوتر جمهوری اسلامی ایران که در المپیاد کامپیوتر توانست مقام نهم را کسب کند جدی گرفتن المپیاد و آموزش از دوران مدارس تا مراحل بالاتر است.

فرخنده با بیان اینکه تمامی فرزندان‌ ایران توانمند هستند از آنها خواست با تلاش و پشتکار به تحصیل و کسب دانش بپردازند و یادآور شد: یکی از رمزهای مهم موفقیت امید است که با امید و پشتکار می‌توان دستاوردهای بزرگی کسب کرد.

دارنده‌ی مدال نقره المپیاد جهانی با قدردانی از زحمات خانواده به عنوان مشوق اصلی در پایان بیان کرد: خانواده حامی‌اصلی من بودند و با حمایت‌های خانواده توانستم دستاوردهای بزرگی کسب کنم. بیشتر سختی‌هایی که کشیدم عدم آگاهی بعضی از معلمان در خصوص کامپیوتر و المپیاد در دوران مدرسه بود.

انتهای پیام/

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر