تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

رمز موفقیت در  خدمت صادقانه ، اتحاد و همدلی است
14 مرداد 1402 - 9:17
2
رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه رمز تمام موفقیت ها حاصل اتحاد وهمدلی تک تک اعضای شورا باهم است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی و همدلی و تعامل خوب با یکدیگر خدمات رسانی به مردم را هموار کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس شورای اسلامی با بیان اینکه رمز تمام موفقیت ها حاصل اتحاد وهمدلی تک تک اعضای شورا باهم است، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر با همراهی و همدلی و تعامل خوب با یکدیگر خدمات رسانی به مردم را هموار کنند.

مسعود محمدی در یکصد و بیست و ششمین جلسه فوق العاده رسمی شورای شهر پس از اتمام انتخابات هیئت رئیسه شورای سال سوم دوره ششم ، ضمن و تشکر از زحمات و تلاش های هیئت رئیسه سال اول و دوم شورای شهر که در جهت بالندگی ، شکوفایی ،عمرانی و آبادانی شهر گام برداشتند ، اظهارداشت: رسالت شورا تثبیت نهاد مردمی و ارتقای کارآیی این نهاد است و تعامل اعضای شورای شهر با یکدیگر و ارتباط با دستگاه های اجرایی می تواند به توسعه و پیشرفت این کلانشهر کمک کند.
رییس شورای اسلامی شهر رویکرد شورای شهر را کار محوری عنوان و اذعان کرد : در این راستا اخلاق مداری، اجماع، همفکری و پرهیز از خود رأیی لازمه پیشبرد امور است و باید مورد توجه همگان قرار گیرد.
محمدی بیان کرد: قطعا با عبور نیمی از عمر شورا در این دوره اولویتی جز کار و خدمت به معنای واقعی برای همشهریان عزیزم متصور نخواهد بود.
رییس شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: امیدوارم با تاسی به راه و رسم شهدا بتوانیم خدمتگزارانی صدیق برای مردم شریف کلانشهر کرج باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.