تصویر
رنگ آمیزی مبلمان شهری در معابر سطح منطقه ۶
09 اسفند 1400 - 15:34
4
مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر منطقه ۶ گفت: یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است.

از انجام عملیات رنگ آمیزی و زیباسازی مبلمان شهری در معابر سطح این منطقه خبرداد و گفت: به منظور پاکسازی بصری و زیباسازی معابر شهری، عملیات رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در پارک‌ها و معابر سطح منطقه در طرح استقبال از بهار در حال انجام است.
غفاری با اشاره به اینکه یکی از عناصر تاثیرگذار بر کیفیت بصری فضاهای سبز شهری، رنگ آمیزی و کاربرد صحیح رنگ‌ها در محیط‌های شهری است، افزود: این اقدام به منظور آراستگی سیمای عمومی شهر و ایجاد نشاط و شادی در بین شهروندان صورت گرفته است.
مدیر منطقه ۶ بیان کرد: با اجرای این طرح، رنگ آمیزی مبلمان شهری و وسایل بازی در بوستان ولایت، بوستان ابن سینا اجرایی و تعمیر و رنگ آمیزی پارک آبشار و بوستان روشندلان انجام شده است.
وی افزود: عملیات ساماندهی، واکاری و بازپیرایی فضاهای سبز رفیوژهای میانی خیابان‌ها، معابر اصلی و میادین، بوستان‌های سطح منطقه به منظور فراهم کردن زیبایی منظر شهری و آراستگی و پاکیزگی فضای سبز و ایجاد بستر مناسب جهت کاشت گلهای متنوع بهاری در حال اجرا است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.