تصویر
رنگ فرهنگ را بر چهره شهر کرج بنشانیم
10 آذر 1401 - 10:12
2
مشاور فرهنگی و اجتماعی استاندارالبرز نقش تبلیغات و اطلاع رسانی را در میزبانی پایتخت کتاب بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: عدم تناسب رنگ ها در تبلیغات شهر کرج چهره این کلانشهر را دستخوش آشفتگی بصری قرار می دهد.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور و استاندارالبرز نقش تبلیغات و اطلاع رسانی را در میزبانی پایتخت کتاب بسیار حایز اهمیت دانست و گفت: عدم تناسب رنگ ها در تبلیغات شهر چهره این کلانشهر را دستخوش آشفتگی بصری قرار می دهد.

اردشیر آل عوض با بیان این مطلب در جلسه شورای سیاستگذاری پایتخت کتاب که در محل شورای اسلامی با حضور حجت الاسلام سعیدی و جمعی از مدیران فرهنگی استان برگزار شد، گفت: شناخت مشاهیر و مفاخر فرهنگی استان البرز و شهر کرج را از طریق نمادهای شهری باید بیشتر گسترش داد.
وی همچنین تاکید کرد: و شورای اسلامی نقش موثری در بازنشر طرح پایتخت کتاب و فضاسازی های شهری ایفا می نمایند و انتظار می رود با اقداماتی که از طریق دبیرخانه طرح پایتخت کتاب انجام می شود، بتوانیم رنگ فرهنگی به شهر ببخشیم.
آل عوض در ادامه با اشاره بر ضرورت ساماندهی تبلیغات شهر کرج که بارها از سوی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه محترم شهر کرج مورد تاکید قرار گرفته است خاطرنشان کرد: باید نقش ها و طرح های منطبق با سبک زندگی ایرانی – اسلامی، متناسب با الگوهای رنگ شناسی و اصول طراحی در تبلیغات شهری که خود از تریبون های اطلاع رسانی در سطح شهر بشمار می روند جایگزین طرح های فعلی در تابلوهای شهری شوند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.