تصویر
رنگ کرونایی البرز تغییر کرد
29 مرداد 1401 - 15:03
3
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه شهرستان اشتهارد همچنان قرمز کرونایی است ، اعلام کرد: ۲ شهرستان ساوجبلاغ و چهارباغ از وضعیت آبی به حالت زرد درآمدند.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه شهرستان اشتهارد همچنان قرمز کرونایی است ، اعلام کرد: ۲ شهرستان ساوجبلاغ و از وضعیت آبی به حالت زرد درآمدند.

دکتر احمد مهدوی گفت: شهرستان‌های ، و طالقان همچنان نارنجی و نیز در حالت زرد کرونایی قرار دارد.
وی با اشاره به اینکه طی هفته گذشته البرز تا حدودی به لحاظ مراجعه مردم به مراکز بهداشتی و درمانی وضعیت ثابت و نزولی داشته است ،‌ اظهارداشت: پیش از این روزانه بیش یک هزار و ۲۰۰ نفر مراجعه کننده داشتیم که از هفته گذشته تاکنون به یک هزار نفر رسیده است.
مهدوی خاطر نشان کرد: انتظار می رود رعایت پروتکل ها توسط مردم صورت بگیرد ضمن آنکه از هفته های آینده کاهش مراجعات کرونایی پیش بینی می کنیم .
وی تاکید کرد: برای پیشگیری از ابتلا و افزایش آمار کرونا مردم استان البرز دز یادآور واکسن را تزریق کنند.
همچنان توصیه کارشناسان بهداشت و درمان به مردم برای پیشگیری از ابتلا به کرونا،‌ رعایت فاصله ،‌ اجتناب از دورهمی‌ها، ‌استفاده از ماسک ،‌ تزریق واکسن و استفاده از ماسک است.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.