تصویر
رنگ کرونایی البرز نارنجی شد
08 مرداد 1401 - 16:25
3
سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: با افزایش شمار مبتلایان کووید۱۹ رنگ کرونایی این استان از زرد به نارنجی تغییر یافت.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی استان البرز اعلام کرد: با افزایش شمار مبتلایان کووید۱۹ رنگ کرونایی این استان از زرد به نارنجی تغییر یافت.

دکتر احمد مهدوی گفت: بر این اساس شهرستان های طالقان ، ‌ و اشتهارد در وضعیت نارنجی،‌ و زرد و ساوجبلاغ و در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.
وی با اشاره به اینکه میزان مراجعات سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان افزایش یافته است ،‌ خاطرنشان کرد: روزانه یک هزارو ۲۰۰ نفر مراجعه کننده داریم که از این تعداد ۲۵ تا ۳۵ نفر در بیمارستان‌ها بستری می‌شوند.
وی تاکید کرد: ۲۴۲ بیمار بدحال کووید ۱۹ اکنون در بیمارستان‌های استان البرز بستری و تحت درمان قرار دارند که از این تعداد۵۰ بیمار بدحال در بخش‌های مراقبت‌های ویژه هستند.
مهدوی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار کووید ۱۹ در استان البرز جان باخته است،‌اظهارداشت: ۶ هزار و ۸۵۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در البرز جان خود را از دست داده‌اند.
وی گفت: ۸۹ هزار و ۳۳۸ بیمار بدحال کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در مراکز درمانی استان البرز بستری شده اند که ۸۲ هزار و ۲۳۸بیمار آنان بهبود یافته اند.
توصیه کارشناسان بهداشت و درمان به مردم استان البرز برای پیشگیری از ابتلابه کرونا تزریق واکسن، استفاده از ماسک، رعایت فاصله و اجتناب از دورهمی ها و شستن مکرر دست ها است.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.