تصویر
رهایی یک محکوم به قصاص و سازش در ۱۷۵۶ پرونده در پویش« به عشق حسین می بخشم» در استان البرز
26 شهریور 1402 - 10:31
1
رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که اجرای پویش «به عشق حسین می بخشم» در این استان از اول تا پایان ماه محرم، منجر به رهایی یک محکوم به قصاص و سازش در 1756 پرونده شد.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت که اجرای پویش «به عشق حسین می بخشم» در این استان از اول تا پایان ماه محرم، منجر به رهایی یک محکوم به قصاص و سازش در ۱۷۵۶ پرونده شد.

حسین در گفت و گویی با اشاره به پویش «به عشق حسین می‌بخشم» که توسط ستاد ملی صبر از اول ماه محرم تا پایان صفر در کشور در حال اجراست گفت: این پویش با تلاش های انجام شده در معاونت توسعه حل اختلاف استان البرز و تلاش همه اعضا، قضات و کارکنان شورای حل اختلاف منجر به سازش در ۱۷۵۶ پرونده شده است همچنین در یک پرونده قتل با رضایت اولیای دم، یک محکوم از قصاص رهایی یافت.
رئیس کل دادگستری استان البرز از رهایی ۲۴ زندانی در اجرای این پوشش تا پایان ماه محرم خبر داد و بیان کرد: کارکنان شورای حل اختلاف استان با تاسی از آموزه های مکتب امام حسین (ع) در ایام ماه محرم تلاش مضاعفی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش و اصلاح ذات البین در پرونده های با قابلیت سازش داشتند.
وی متذکر شد: این پویش از ابتدای محرم آغاز شده و تا پایان ماه صفر در واحدهای توسعه حل اختلاف دادگستری کل استان البرز پیگیری و اجرایی خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.