رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: روابط عمومی و رسانه مکمل هم در خط مقدم جهاد تبیین و اطلاع رسانی هستند و چون به یکدیگر نیاز دارند روابط حقیقی و مجازی در سازمان خبر رسانی برقرار میسازند.
جواد چپردار ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: روابط عمومیها و رسانهها با یک رویکرد مشترک اطلاع رسانی در جهت ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزههای اطلاع رسانی مشترک دارند، به گونهای که روابط عمومی به عنوان منبع پیام موثق، مطمئن و تأمین کننده اطلاعات برای رسانه و رسانهها نیز انعکاس دهنده فعالیت و عملکرد حوزه تحت پوشش نهاد، سازمان و وزارت متبوعه هستند.
تفکر محدود سازی رسانه و خبر در روابط عمومی راه صواب نیست
رییس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه روابط عمومی دور از رسانه و جدا از ارتباطات رسانهای به دایرهای بسته تبدیل می شود، افزود: هر دو انتظارات متفاوتی از یکدیگر دارند و در عین حال تنگناها و محدودیتهایی به ویژه در حوزه امنیت مجازی نیز پیش روی آنها قرار دارد.
چپردار با بیان اینکه روابط عمومی و رسانهها پل ارتباط بین مردم و شورای شهر است، گفت: روابط عمومی میتواند این ارتباط را تسهیل کند تا مردم بتوانند ارتباط بهتر و تعریف شدهای با اعضای شورا داشته باشند.
سازمانی که در روابط عمومی فهم و قابلیت بهره از رسانه و شبکه مجازی را دارد موفق است
وی خاطرنشان کرد: نقش روابط عمومی شورا و شهرداری متفاوت از سایر سازمان ها است، چرا که شهرداری نهاد عمومی بوده و متعلق به بیت المال مردم هستند و انتظارت و انتقادات به حق مردم باید به گوش مسولین برسد.
رییس شورای اسلامی شهر کرج در آخر تاکید کرد: رسالت قلم، خبر و اطلاع رسانی مقدس است، امنیت و اهمیت رسانه و شبکه های مجازی از اولویتها این برهه و ابزار اصلی در جهاد تبیین است که پتانسیل آن تیزی دو لبه دارد و هر سازمان یا تفکری که توان و قابلیت بهره از آن را نداشته باشد یا به سمت محدودسازی آن برود مسیر صواب نبوده و بی تردید دچار چالش خواهد شد.
به گفته چپردار، در مقابل فهم و قابلیت بهره از موهبتهای این ابزار به جهاد تبیین و ارتباط با مردم منجر میشود که مبارک و مغتنم است.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید