تصویر
روابط عمومی‌های برتر در شهرداری کرج معرفی شدند
07 خرداد 1402 - 11:13
1
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرج از معرفی روابط عمومی‌های برتر این دستگاه اعم از معاونت‌ها، مناطق ۱۰گانه، سازمان‌های تابعه و ادارات ستادی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ


سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل از معرفی روابط عمومی‌های برتر این دستگاه اعم از معاونت‌ها، مناطق ۱۰گانه، سازمان‌های تابعه و ادارات ستادی خبر داد.

سید جمال بهشتی گفت: در جلسه‌ای که با حضور روابط عمومی‌های معاونت‌ها، مناطق ۱۰گانه، سازمان‌های تابعه و ادارات ستادی برگزار شد، نفرات برتر معرفی شدند.
وی افزود: در میان معاونت‌ها، معاونت فنی و عمرانی و خدمات شهری به ترتیب عناوین برتر را به خود اختصاص دادند و سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و آتش نشانی و خدمات ایمنی نیز در میان سازمان‌ها موفق به کسب رتبه‌های برتر شدند.
این مسئول اضافه کرد: همچنین مناطق ۵ و ۱۰ نیز به عنوان رتبه‌های برتر میان مناطق ۱۰گانه انتخاب و معرفی شدند.
سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ادامه داد: جهت انتخاب روابط عمومی‌های برتر، آیتم‌هایی از جمله اطلاع‌رسانی و تعداد و کیفیت درج شده در پرتال، تغییر قالب پرتال به قالب جدید، فعال بودن خدمات مختلف در پرتال، تعامل با رسانه‌های گروهی، هماهنگی و همکاری مناسب با اداره کل ارتباطات، انعکاس مشکلات مطروحه شهروندان در رسانه‌ها به واحدهای درون سازمانی، پاسخگویی وشفافیت، تلاش در جهت ارتقای عملکرد و.
.
.
مورد ارزیابی قرار گرفته است.
بهشتی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از تخصیص بودجه جهت بازسازی، توسعه و ارتقای تجهیزات در روابط‌عمومی‌های شهرداری سخن گفت و افزود: طبق بررسی‌های صورت گرفته کاستی‌ها شناسایی شده و در صدد رفع این موارد هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.