مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج گفت: روابط عمومی آینه شفافی برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغهها و مطالبات شهروندان است.
حامد احسانی نژاد در مراسم روز ملی ارتباطات و روابط عمومی که با هدف تقدیر از روابط عمومیهای برتر مجموعه مدیریت شهری برگزار شد، اظهار کرد: این روز بهانهای برای تقدیر از همکارانی است که در خط مقدم اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه مدیریت شهری قرار دارند.
وی با بیان اینکه روابط عمومی آینه شفافی برای انعکاس دستاوردهای مدیریت شهری و بیان دغدغهها و مطالبات شهروندان است، افزود: بر این اساس، آگاهی بخشی و اطلاع رسانی دقیق و به موقع از اقدامات مدیریت شهری در بخشهای مختلف همواره در دستور کار مجموعه مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج قرار دارد.
وی ادامه داد: پرسنل روابط عمومی در همه برنامهها حضوری فعال داشته و حتی در چنین مراسمی که با هدف تقدیر از آنها برگزار میشود هم فراغ بال نداشته و قلم و دوربین به دست هستند.
وی توضیح داد: با توجه به حجم زیاد فعالیتها و خدمات شهرداری، همکاران روابط عمومی اغلب خارج از زمان اداری در محل کار حضور داشته و نسبت به پوشش جلسات، بازدیدها و .
.
.
مدیران شهری اقدام میکنند تا بتوانند خدمات شهرداری را انعکاس و از این طریق ارتباط بین مدیریت شهری و شهروندان را تقویت کنند.
احسانی نژاد با تاکید بر اینکه پرسنل روابط عمومی پابه پای مدیران حوزههای مختلف مدیریت شهری حضور دارند، گفت: چنین برنامههایی فرصتی برای قدردانی از همکارانی است که خستگی را نمی شناسند و با تمام توان برای روشنگری و انعکاس اخبار مفید و امیدبخش گام برمیدارند.
این مسئول در ادامه ضمن گرامیداشت یاد و خاطر همکارعزیز، مرحوم جواد سعیدی که سال گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت، افزود: مرحوم سعیدی از پرتلاش ترین همکاران ما در حوزه روابط عمومی بود که سالهای زیادی از عمر خود را صرف اطلاع رسانی و انعکاس اخبارو عملکرد سازمان سیما، منظر وفضای سبز شهری شهرداری کرج کرد.
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرج توضیح داد: خدمات ارزشمند این همکار سفر کرده در یادها و خاطرات همه ما ماندگار خواهد ماند.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید