تصویر
روابط عمومی دستگاه های اجرایی با رویکردی تبیینی نسبت به انعکاس خدمات دولت اقدام کنند
12 بهمن 1401 - 10:52
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید با رویکردی تبیینی نسبت به انعکاس خدمات دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز گفت: روابط عمومی دستگاه های اجرایی باید با رویکردی تبیینی نسبت به انعکاس خدمات دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام کنند.

مرتضی ولی پوری با بیان این مطلب در اولین نشست پنجمین دوره هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان ضمن تبریک به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: از مدیران روابط عمومی دستگاهها انتظار می رود اهتمام بیشتری نسبت به انعکاس مطلوب خدمات و دستاوردهای دولت داشته باشند.
وی با از تلاش های فعالان عرصه روابط عمومی و اطلاع رسانی به اهمیت کار در این حوزه اشاره کرد و گفت: استاندار البرز به عنوان نماینده عالی دولت در استان تلاش های فراوانی در حوزه خدمت رسانی به مردم داشته است که باید با انعکاس و اطلاع رسانی خدمات صورت گرفته موجبات نشاط اجتماعی و امید به آینده را در بطن جامعه ساری و جاری کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با قدردانی از اهتمام روابط عمومی های فعال در انعکاس خدمات دولت مردمی در رسانه ها و فضای مجازی گفت: جشن های چهل و چهارمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز شده است، انتظار می رود روابط عمومی ها خدمات نظام را برای مردم تبیین و تشریح نموده و خدمات و دستاوردهای دولت را با رویکردی تبیینی مورد توجه قرار دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.