تصویر
روابط عمومی ها افسران جهاد تبیین هستند
27 اردیبهشت 1401 - 9:03
2
غفور قاسم پور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، «روز ملی ارتباطات» را خدمت نمایندگان افکار عمومی در دستگاه های اجرایی و اداری مرکز استان تبریک گفت.
ارسال توسط :
پ
پ

ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتم اردیبهشت ماه، «روز ملی ارتباطات» را خدمت نمایندگان افکار عمومی در دستگاه های اجرایی و اداری مرکز استان تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
روابط عمومی، علم مدیریت افکار عمومی است.
در قرن جدیدی که عصر ارتباطات نام دارد و همگان در دهکده ای جهانی از مقابل قاب جادویی تلفن های همراه خود، گرفتار سیلِ اطلاعات دیجیتالی و تیک و لایک های چندهزارکایی شده اند که تاراجگر تفکرات عمومی جامعه است؛ تنها تربیت افسرانی جهادی برای تبیین واقعیت ها و آگاهی پراکنی می تواند نجات بخش افکار از موج سوم عصر اطلاعات باشد.
– عصر بعدی، عصر مجازی است و تنها افسرانی به این عصر پا خواهند گذاشت که دروازه بانی اطلاعات و را با سه مولفه ی علم، هنر و تجربه تلفیق کرده، کلید اتاق فرمان فضای مجازی را در دست داشته باشند و سیاست گذاری های سازمانی را از پشت اتاق شیشه ای به مخاطبان خود مخابره کنند.
اینجانب به نوبه خود فرا رسیدن《بیست و هفتم اردیبهشت ماه》را خدمت مدیر محترم روابط عمومی خدوم فرمانداری ویژه شهرستان و مدیران گرامی روابط عمومی ها در ادارات و دستگاه ها و سازمان های مرکز استان تبریک و تهنیت عرض می نمایم، ضمن قدردانی از شما تلاشگران و همچنین رسانه ها بعنوان بازوان اطلاع رسانی روابط عمومی ها، آرزومندم با تقویت دانش و توانمندی در برهه فعلی به خیل جهادگران تبیین و پیام رسانان آگاهی در جامعه بپیوندید و خدمات و دستاوردهای دولت محترم سیزدهم را آنگونه که شایسته "دولت مردمی و قوی" در استان سرفراز البرز است به سراسر نقاط مخابره و اطلاع رسانی نمایید.

غفور قاسم پور
معاون استاندار و
۲۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.