مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج گفت: روابط عمومی ها باید علاوه بر تسلط در زمینه فناوری اطلاعات و تولید محتوا، اطلاعات خوب و کافی از سازمان خود داشته و بتوانند بدرستی آن را به مردم، منتقدان و رسانه ها ارائه دهند.
سپیده غفاری در آستانه پنجمین دوره انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان با بیان این مطلب گفت: روابط عمومی ها سیاست گذاران اجرایی سازمانی و دروازه بانان ورود و خروج اطلاعات و اخبار سازمان هستند؛ تنها با تلفیق علم و آگاهی و دانش در کنار تجربه است که می توانند در این حوزه صاحبنظر باشند.
وی افزود: تهیه و تولید خبر فقط یک بخش از فرایند کار حوزه اطلاع رسانی است؛ اینکه چه زمانی، چگونه، چطور، از چه درگاه هایی و با چه ادبیاتی یک خبر و محتوای تولیدی باید منتشر شود و حتی نحوه بازنشر آن مولفه های مهمی است که یک مدیر روابط عمومی باید نسبت به آن آگاهی و علم داشته باشد.
مسئول روابط عمومی فرمانداری کرج گفت: تلفیق محتوای تولید شده از سوی مدیر یک سازمان با چند مولفه از جمله سیاست، هنر، ادبیات، جلوه های بصری و.
.
همگی در دیده شدن یک سازمان نقش آفرین است و این تنها هنر یک مدیر روابط عمومی توانمند است.
غفاری گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های استان محل آزمون و خطا نیست، افرادی باید در این کرسی حضور داشته باشند که از قدرت و تجربه لازم برخوردار هستند و در جایگاه مشاوران اطلاع رسانی در استان طرح و ایده ارائه دهند و برنامه ها را با ظرفیت سازمانی خود برای استان اجرایی نمایند.
وی افزود: عملکرد ما بیانگر آن است که طی این سالها تا چه میزان موفق بوده ایم و قطعا افرادی در این زمینه می توانند صاحبنظر باشند که طرح و برنامه های اجرایی دارند؛ لذا ورود به شوراهای اطلاع رسانی و روابط عمومی استان صرفا برای خوش آمد و تصاحب یک جایگاه جایز نیست.
غفاری گفت: روابط عمومی ها باید علاوه بر تسلط در زمینه فناوری اطلاعات و تولید محتوا، اطلاعات خوب و کافی از سازمان خود داشته و بتوانند بدرستی آن را به مردم، منتقدان و رسانه ها ارائه دهند این یعنی روابط عمومی ها باید همه فن حریف باشند.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید