رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد گفت: روابط عمومی با تبلیغات موثر و اطلاع رسانی هدفمند زمینه ساز امید آفرینی در جامعه و مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو شوند.
دکتر یحیی رمضانی در جلسه کمیته اطلاع رسانی شهرستان کرج که با حضور دکترآقابراری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کرج و رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج، دکتر رضایی مدیرکل روابط عمومی واموربین الملل استانداری البرز و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان،مهندس عسگری دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات و جمعی از نمایندگان روابط عمومی ها در مدیریت شهری برگزار شد، موفقیت سازمان ها و شرکت های بزرگ جهانی را وامدار روابط عمومی ها دانست و گفت: روابط عمومی ها با برندسازی و هنرخلاقانه در انعکاس دستاوردهای سازمانی موفق بوده و حرفی برای گفتن خواهند داشت.
وی با تاکید بر لزوم ارتقا جایگاه پست سازمانی روابط عمومی ها افزود: در ساختارهای سازمانی تعریف مشخصی از جایگاه روابط عمومی وجود ندارد بر حسب وظایف ذاتی دستگاه ها این جایگاه مشاور تا کارشناس مسئول تعریف شده است.
فرماندار کرج گفت: روابط عمومی سرمایه گذار یک مجموعه مدیریتی بشمار می رود و باید برای آن هزینه کرد.
وی نقد سازنده را از کارکردهای روابط عمومی های پویا ذکر کرد و افزود: روابط عمومی ها همواره در فراز و نشیب های تصمیم گیری و تصمیم سازی در سازمان ها باید کنار مدیران حضور داشته باشد.
فرماندار کرج در بخش دیگری با اشاره به انتخابات یازدهم اسفندماه و ضرورت مشارکت حداکثری در این رویداد بزرگ ملی گفت: تحقق منویات مقام معظم رهبری نیازمند لشگری سلیم النفس و با وجدان است که در روابط عمومی ها فعالیت دارند.
وی افزود: مشارکت در انتخابات دغدغه همه مسئولان نظام اسلامی است و تمامی طیف ها در این زمینه تکلیف ملی دارند.
معاون استاندار در بخش دیگری با اشاره به کارکردهای مهم اطلاع رسانی در تحولات روز دنیا گفت: روابط عمومی ها باید شور انگیزی کنند و از این طریق اهداف سازمانی را محقق نمایند.
وی در ادامه با تاکید بر ضرورت فضاسازی محیطی در آستانه انتخابات بیان کرد: امروز خوراک اطلاع رسانی انتخابات در دستان روابط عمومی است و انتظار می رود همگام با تقویم انتخابات وارد فاز اجرایی شوند.
دکتر رمضانی وحدت رویه در تبلیغات انتخاباتی ، راه اندازی پویش انتخابات با کلیدواژگان مشترک و.
.
را زمینه ساز تحقق هدف مشترک اطلاع رسانی در انتخابات برشمرد.
وی بیان کرد: شهر کرج ۸۷ درصد جامعه مشارکتی را در انتخابات پیش رو به خود اختصاص داده است و باید از ظرفیت تمامی دستگاه ها در اجرای این مهم بهره مند شویم.
معاون استاندارگفت: تیم داوری با ایجاد نظام ارزیابی، عملکرد روابط عمومی ها را حوزه اجرا به قضاوت و داوری خواهد گذاشت.
وی افزود: شهرداری ها طبق روز شمار با برنامه های مردمی سازی شده ایام منتهی به بهمن و اسفندماه را از طریق برنامه های ابتکاری خود به نفع مشارکت حداکثری در انتخابات به اجرا بگذارند.
فرماندار کرج ادامه داد: مشارکت حداکثری در انتخابات کرج در شاخص های ملی نیز موثر است و نیل به این هدف با همکاری و مشارکت روابط عمومی ها میسر خواهد شد.
وی افزود: نقش آفرینان اصلی انتخابات روابط عمومی ها هستند و توقع داریم این بارقه امید را روابط عمومی ها با تبلیغات و اطلاع رسانی هدفمند در جامعه تسری ببخشند.
این جلسه با راهبردهای رئیس ستاد انتخابات شهرستان کرج، مدیرکل روابط عمومی واموربین الملل استانداری البرز و رئیس و دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ادامه پیدا کرد.
از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید