تصویر
روابط عمومی ها بعنوان بازوان توانمند و پرتوان رؤسای ادارات نقش مهمی دارند
23 خرداد 1402 - 9:19
3
سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ بر گزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


سومین دوره انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی شهرستان ساوجبلاغ بر گزار شد.

باحضور ، معاون سیاسی-امنیتی و فرمانداری، مسئول اجرایی شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز و نماینده روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز ، عضو هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز و جمعی از مدیران روابط‌عمومی ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان ساوجبلاغ، انتخابات شورای هماهنگی دستگاههای اجرایی در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد .
دکتر البرزی در آغاز سخنان خود با اشاره به برگزاری دو انتخابات مهم در پایان امسال، گفت: تمامی تلاش خودمان را برای تحقق دواستراتژی مهمِّ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح معطوف خواهیم کرد و وظیفه داریم با کار شبانه روزی، ضریب رضایت مردم را از نظام و حاکمیت افزایش دهیم.
وی همچنین با اشاره به وظیفه مهم وحساس روابط عمومی دستگاه‌ها، افزود: روابط عمومی ها بعنوان بازوان توانمند و پرتوان رؤسای ادارات، نقش مهمی دارند و باید بصورت تمام وقت و با تمام توان در کنار مدیریت مجموعه پای کار بوده و نسبت به ابعاد مختلف اشرافیت داشته باشد و اجازه ندهند خدشه و فاصله ای در حوزه مدیریت ایجاد شود.
وی گفت: روابط عمومی محدود به خبر و رسانه نیست، بلکه مدیریت این بخش در دستگاهها نیز جزئی از وظیفه روابط عمومی ها می باشد و باید با استفاده از تکنیک و تاکتیک های رسانه ای، فضاهای مجازی را مدیریت نمایند.
دکترالبرزی در پایان با تأکید بر اتحاد وهمدلی توأم با صفا وصمیمیت اعضای منتخب شورای هماهنگی روابط عمومی ها و فعالان فضاهای مجازی افزود: سر وسامان دادن به فضاهای مجازی از مهمترین وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی ها است و با استفاده از ظرفیت فعالان رسانه اجازه ندهند تا افراد مغرض با القای نادرست، اذهان مردم را مسموم کنند.
فرماندارشهرستان ساوجبلاغ بر امیدوار کردن مردم نسبت به آینده هم تأکید کرد .
مدیر روابط عمومی فرمانداری هم ضمن تشکر از اهتمام فرماندارشهرستان ساوجبلاغ و توجه مدیر کل روابط عمومی استانداری برای تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی ها در شهرستان ساوجبلاغ گفت: در دوره جدید فعالیت هیئت رئیسه، دانش افزایی، تقویت نظام گفتمان دولت و کارامدی روابط عمومی ها، برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقا دانش فعالان روابط عمومی و تلاش برای گذر از روابط عمومی سنتی از جمله برنامه های پیش بینی شده این شورا در شهرستان خواهد بود .
در پایان این جلسه، پس از برگزاری انتخابات، – آقای فیروزگاه مدیر روابط عمومی شهرداری – خانم اکبری مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان – -آقای شعاعی مدیر روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان –آقای نصرالهی مدیر روابط عمومی شهرداری شهر مهستان – -خانم غلام زاده مدیر روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی -آقای حصاری مدیر روابط عمومی شرکت عمران شهرجدید مهستان -آقای فلاحتکار مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ، بعنوان اعضای اصلی هیئت رییسه انتخاب شدند.
همچنین آقای ارمنده ای مدیر روابط عمومی اداره گاز بعنوان بازرس و آقای مامانی مدیر روابط عمومی شهرداری شهر هشتگرد هم بعنوان خزانه دار این دوره از شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات و دستگاههای شهرستان ساوجبلاع انتخاب و معرفی شدند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.