تصویر
روایت سردار دل ها از زبان عضو نوجوان البرزی
22 آبان 1402 - 10:48
2
عضو نوجوان مرکز شماره ۳ کانون کرج، همزمان با برگزاری دومین روز از مرحله استانی جشنواره قصه گویی در البرز، قصه ی سردار دل ها را برای مخاطبان قصه گویی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

عضو نوجوان مرکز شماره ۳ کانون ، همزمان با برگزاری دومین روز از مرحله استانی جشنواره قصه گویی در البرز، قصه ی سردار دل ها را برای مخاطبان قصه گویی کرد.

آیسان نصیری، عضو نوجوان مرکز شماره ۳ کانون کرج در دومین روز جشنواره قصه گویی قصه ی «سردار دل ها»، حاج قاسم سلیمانی را برای حضار روایت کرد.
این نوجوان ماجرای زندگی این فرمانده ی غیور را از گردان ۴۱ ثارالله کرمان آغاز کرده و به رشادت های ایشان در جبهه های مختلف نبرد حق علیه باطل اشاره کرد.
آیسان در این قصه که ترکیبی از ابیات حماسی شاهنامه و زندگینامه سردار دل ها بود، از رشادت های این فرمانده و علاقه ی مردم ایران به این مرد بزرگ گفت .
این نوجوان در پایان قصه اش ضمن عرض ارادت به عکس سردار حاج قاسم سلیمانی گفت امروز وقت آن رسیده تا هر ایرانی صدای سردار باشد و در جلوی دشمن قد علم کند.

لازم به توضیح است روز یکشنبه ۲۱ آبان ماه ۱۴۰۲، ۲۴ قصه از قصه گویان بخش های مختلف روایت شد که از این میان ۵ قصه توسط مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، ۷ قصه در بخش بزرگسال غیر کانونی، ۲ قصه در بخش مادربزگ، پدربزرگ ها و ۱۰ قصه توسط نوجوانان روایت شد.
گفتنی است زینب عاشری و جمعی از همکاران کانون البرز، خانواده ها و علاقه مندان به قصه گویی در این آیین حضور داشتند.
گفتنی است فردا دوشنبه آیین اختتامیه مرحله استانی و اعلام برگزیدگان جشنواره قصه گویی مرحله استانی البرز پس از دو روز رقابت بین ۴۸ قصه گو در بخش های مختلف ، از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مجتمع آفرینشهای ، هنری کانون البرز واقع در کرج، خیابان شهید صدوقی( ساسانی) ، انتهای خیابان نامجو برگزار خواهد شد .
علاقه مندان در صورت عدم امکان حضور می توانند این آیین را نیز مانند دو روز جشنواره به صورت پخش زنده در شبکه شاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز به نشانی https://shad.
ir/kpf_alborzتماشا کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.