تصویر
روایت یک اتفاق خوب در آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرج که باعث صرفه جویی ۴ میلیارد ریالی شد
04 تیر 1402 - 10:27
شناسه : 575438
1
محسن نجفی معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش ناحیه یک کرج از جمع آوری و بهسازی اموال مستعمل در مدارس و مراکز تابعه آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرج خبر داد.


محسن نجفی معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش ناحیه یک از جمع آوری و بهسازی اموال مستعمل در مدارس و مراکز تابعه آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرج خبر داد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز؛البرز است، که نتایج بسیار خوبی در آموزش و پرورش ناحیه ۱ کرج برجای گذاشته است.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع آموزش و پرورش ناحیه یک کرج در ادامه از تعمیر و بهسازی وسایل مستعمل مدارس و اهدای آن به مدارس کم برخوردار بیان کرد و گفت: در راستای بهینه سازی و بهسازی تجهیزات و استفاده صحیح از منابع موجود، گروهی متشکل از همکاران آموزش و پرورش ناحیه یک کرج به بررسی اموال اسقاطی در حوزه وسایل برقی ظرف مدت یک هفته پرداختند.

نجفی ادامه داد: در این بررسی ها وسایلی که امکان اصلاح و تعمیر داشت، جداسازی شده و مورد بازسازی قرار گرفت و در نهایت تعداد ۱۴ دستگاه چاپگر و ۱۲ دستگاه کپی بهسازی و به مدارس کم برخوردار اهدا شد و مبلغی حدود چهار میلیار ریال در منابع صرفه جویی گردید .
وی یادآورشد: قصد داریم این طرح را در قالب پروژه در تابستان ۱۴۰۲ در سطح وسیع تری انجام دهیم و انتظار می رود مدیران مدارس در زمانی که اعلام خواهد شد، نهایت همکاری را به عمل آورند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.