تصویر
روح الله البرز، اولین رویداد ادبی کشور به مناسبت سالگرد شهادت سید روح الله عجمیان
18 آبان 1402 - 9:11
3
اشتری رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج از برگزاری اولین محفل شعر روح الله البرز با حضور شاعران مطرح کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

اشتری رئیس سازمان شهرداری از برگزاری اولین محفل شعر روح الله البرز با حضور شاعران مطرح کشور خبر داد.

امیر اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی ضمن اشاره به اولین سالگرد شهید مدافع امنیت سید روح الله عجمیان و لزوم گرامیداشت و تبیین شخصیت ایشان در بین عموم جامعه با برنامه های مختلف گفت: به همین جهت سازمان فرهنگی شهرداری کرج در نظر دارد برای اولین بار در کشور، رویداد ادبی و محفل شعری را به نام "روح الله البرز" با حضور شاعران مطرح آیینی کشور برگزار نماید.
این مسئول ابراز داشت: محفل شعر روح الله البرز در روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه ساعت ۱۵ در بلوار ماهان، مجموعه فرهنگی میلاد شهرداری کرج برگزار می گردد و از شاعران مطرح این رویداد فرهنگی ادبی میتوان به استاد ولی الله کلامی زنجانی، صابر خراسانی، حسن اسحاقی، رحمان نوازانی، محسن کاویانی، مهدی زارعی، محمود یوسفی، عمران بهروج، مهدی شورگشتی و سعید دشتی و اجرای استاد احمد علوی مجری توانمند عرصه شعر و هنر اشاره نمود.
اشتری ضمن دعوت از تمامی شهروندان و عموم مردم البرز جهت حضور در این محفل شعر افزود: سازمان فرهنگی شهرداری کرج در "هفته ملی آرمان روح الله" نیز برنامه های متعددی را برگزار نمود که از جمله آنها میتوان به رویداد هنری و کارگاه گرافیک فرزند روح الله، مشارکت در رونمایی از سردیس شهید عجمیان، برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید اشاره کرد و تلاش خود را در نکوداشت یاد و نام شهدا، خانواده معزز شهدا و موضوعات ملی مذهبی به کار برده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.