تصویر
روح سید رضی موسوی در جسم همرزمانش جریان دارد
07 دی 1402 - 9:05
2
شهردار کرج گفت: سیدرضی موسوی را به شهادت رساندند اما سیره و روحیه او و امثال سردار سلیمانی ها چنان در روح و جسم همرزمان ایشان جریان دارد که این مسیر هرگز به پایان نخواهد رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: سیدرضی موسوی را به شهادت رساندند اما سیره و روحیه او و امثال سردار سلیمانی ها چنان در روح و جسم همرزمان ایشان جریان دارد که این مسیر هرگز به پایان نخواهد رسید.

مهرداد کیانی ضمن تسلیت به خانواده گرانقدر شهید سیدرضی موسوی، تاکید کرد: ما مسلمانان حفاظت از حریم و حرم اهل بیت(ع) را از کودکی آموخته ایم و این علاقه و مهر در وجودمان ریشه دوانده است.
این ریشه چنان عمیق و قدرتمند است که با هیچ سلاح و خطری، رها شدنی و فراموش کردنی نیست.
کیانی اذعان کرد: آن هنگام که سردار دلها را به شهادت رساندند گمان کردند اسلحه و ایستادگی پاسداران سرزمین اسلام را به زمین انداخته اند اما دیدند که سردار سلیمانی تبدیل به سردار سلیمانی ها شدند و مردان و زنان بسیاری مسیر زندگی خود را به سوی عرصه مقابله با دشمنان و بدخواهان تغییر دادند.
وی اضافه کرد: سردمداران رژیم صهیونیستی در طول تاریخ دشمنی خود را با مسلمانان و حق جویان به اثبات رسانده اند و اینک این وقاحت را روشن و آشکارا به نمایش گذاشته اند.
کیانی خاطرنشان کرد: تنها بخشی از این وقاحت و پستی را این روزها در غزه مشاهده می کنیم.
چه خانواده ها و چه انسان های بی گناهی که در این عرصه به دست اسراییل به شهادت رسیدند تا خونخواران رژیم صهیونیستی به امیال کثیف خود برای مقابله با مردم مسلمان و خداجو دست یابند.

به گفته کیانی، به شهادت رساندن سرداران سپاه اسلام نیز از همین بلاهت و وقاحت سرچشمه می گیرد اما دور نیست زمانی که دوستداران و رهروان این عزیزان، پرچم اسلام را در همه جهان به اهتزاز درآورند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.