تصویر
روزشمار آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی از ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۲
13 شهریور 1402 - 10:35
2
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی برای سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۷ شهریور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از آغاز ثبت نام کلاس های سوادآموزی برای سال ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۷ شهریور خبر داد.

عسگرپور در حاشیه نشست تعیین حجم فعالیت های سوادآموزی مناطق گفت: در سال جاری حجم ابلاغی سازمان ۶۵۰۰ نفر در دوره های مختلف سوادآموزی است که بایستی برای ثبت نام ۴۱۴۰ نفر سوادآموز ایرانی و ۲۳۶۰ اتباع برنامه ریزی کنیم.
وی با تاکید بر نقش راهبردی کارگروه بهبود کیفیت در استان و مناطق در انتخاب مناسب ترین و کارآمد ترین برنامه ها در تحقق حجم ابلاغی، اظهار داشت: شناسایی، جذب و آموزش افراد کم سواد و بی سواد با چالش های جدی اعم از کمبود آموزش دهنده ، مهاجر پذیری مواجه است که بایستی با استفاده از تمامی ظرفیت ها، جذب حداکثری را داشته باشیم.
عسگرپور با بیان اینکه ثبت نام افراد کم سواد و بیسواد برای شرکت در کلاس های سوادآموزی از ۱۷ شهریور آغاز می گردد تصریح کرد: در حال حاضر در سوادآموزی ۳ دوره سوادآموزی، انتقال و تحکیم را داریم که دوره سوادآموزی معادل سوم ابتدایی و دوره انتقال معادل ششم ابتدایی است و دوره تحکیم نیز برای جلوگیری از رجعت به بی‌سوادی برگزار می‌شود و این دوره نیمه حضوری است.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز استفاده از ظرفیت همکاران در آموزش افراد کم سواد و بی سواد را یکی از راهبرد های تامین نیروی آموزش دهنده دانست و یادآور شد: افراد داوطلب افتخاری علاقمند به تشکیل کلاس های نهضت سوادآموزی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به اداره سوادآموزی شهرستان یا ناحیه خود مراجعه کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.