تصویر
روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است
25 مرداد 1402 - 15:46
شناسه : 623647
3
در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور جعفری فرماندار،حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترم ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ، موسوی شهردار، کتابدار رییس شورای شهر و جمعی از مسئولین در سالن جلسات شهرداری چهارباغ برگزار گردید از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.
ارسال توسط :
پ
پ

در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار با حضور جعفری فرماندار،حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترم ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی شهرستان ، موسوی شهردار، کتابدار رییس شورای شهر و جمعی از مسئولین در سالن جلسات شهرداری برگزار گردید از خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه تجلیل به عمل آمد.

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمدی امام جمعه محترم ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگاران شهید به ویژه شهید محمود صارمی گفت: "روز خبرنگار، روز تکریم حق طلبی، صداقت و تلاش بی وقفه برای ایجاد شفافیت در جامعه است و همه خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان با پیگیری و انعکاس پیشرفت های انجام گرفته زمینه امید آفرینی در بین اقشار مردم را فراهم نمایند و در کنار اینها کاستی ها؛نقاط نیاز به ترمیم و نواقص موجود را در سطح شهرستان و البته استان؛ دوشادوش مسئولین و در کنار آنها پیگیری و مطالبه نمایند.
در ادامه جلسه سرکارخانم کتابدار رئیس شورای شهر اظهار داشت: خبرنگاران به عنوان چشم بینای مردم، نماد امانتداری، صداقت، مسئولیت‌پذیری، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌اند.
افزون بر آن، عدالت‌طلبی، همراهی مسئولین در مبارزه بافساد از ویژگی‌هایی است که از یک سو وظیفه اهل قلم را سنگین‌تر و از سویی دیگر جامعه را از تاریکی نجات خواهد داد.
همچنین در این جلسه موسوی شهردار چهارباغ گفت: خبرنگاران بعنوان پیشقراولان و طلایه‌داران تنویر افکار عمومی، رسالت خطیری بر دوش دارند تا با تهیه و ارسال اخبار صحیح نسبت به آگاهی سازی جامعه سهیم باشند.
این مهم در طول دوره خادمی مردم شریف چهارباغ که بنده همکاری مستقیم با این قشر عزیز داشته‌، شاهد تلاش صادقانه جمع کثیری از اصحاب رسانه بوده‌ام که قطعا مایه مباهات اینجانب بوده است.
جعفری فرماندار و نماینده عالی دولت در شهرستان نیز خطاب به خبرنگاران تصریح نمودند:رعایت مسیر اخلاق،ادب و صداقت ،مردم داری و اطلاع رسانی شفاف توام با شهامت درلحظه بسیار مهم است.
ما به عنوان مدیران اجرایی شهرستان با آغوش باز پذیرای نقدها و پیشنهادات شما عزیزان هستیم و البته انتظار هم داریم در صورت امکان در کنار هر نقد و انتقادی ، راهکار و پیشنهادات قابل اجرا نیز ارائه شود.
◽️جعفری به امید آفرینی و حرکت در مسیر ایجاد وفاق ملی به عنوان یکی از رسالت های مهم امروز جامعه شریف خبرنگاری وتولید محتوا متناسب با فرهنگ آداب و رسوم و شرایط شهرستان یکی از کارکردهای خبرنگاران و اهالی قلم شهرستان اشاره کرد و اصحاب رسانه را شایسته دانست.
در پایان این مراسم از تلاش های خبرنگاران و فعالین عرصه خبر و رسانه شهرستان چهارباغ تجلیل بعمل آمد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.