تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

روز دانشجو، روز استکبار ستیزی است
18 آذر 1400 - 8:59
5
بمناسبت 16 آذر روز دانشجو مراسمی با حضور دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، دکتر حسن عباسی و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و حضور پر شور دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان عنوان کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی است و این روز ریشه در اعتقاد، استکبار ستیزی، خردورزی، شجاعت دانشجویان مسلمان و فرهیخته کشور ایران دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

بمناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو مراسمی با حضور دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز ، دکتر حسن عباسی و جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و حضور پر شور دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد
دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در جمع دانشجویان عنوان کرد: روز دانشجو روز استکبار ستیزی است و این روز ریشه در اعتقاد، استکبار ستیزی، خردورزی، شجاعت دانشجویان مسلمان و فرهیخته کشور ایران دارد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با بیان توانمندیها، تجهیزات و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز اظهار داشت: این دانشگاه توانسته است هم در سطح ملی و هم در سطح بین المللی جایگاه بالایی را داشته باشد و با حدود ۴۰ هزار دانشجو، ۲۶۰رشته، ۱۵۰ رشته تحصیلات تکمیلی و دکتری،۹۰ شرکت دانش بنیان و بیش از ۷۰ محصول دانش بنیان افتخارات بسیاری را کسب نموده است.
دکتر برهانی فر گفت: با تلاش و پشتکار دانشجویان، این واحد دانشگاهی میتواند از لحاظ علمی تعالی بیشتری داشته باشد و با تولید محصولات علمی قطع وابستگی از کشورهای دیگر را برای کشور بهمراه داشته باشد.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام امیر ابراهیم زاده مسئول نهاد مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز با تبریک روز دانشجو و بزرگداشت این ایام بیان داشت: گرامیداشت این ایام با الگو برداری از منزلت افرادی که مدیون آنها هستیم می باشد"چه کسانی که در جنگ جنگیدن که ملت ایران با داشتن امنیت بتوانند مدارج علمی را داشته باشند و چه کسانی که در حوزه های علمیه و دانشگاه ها تلاش کردند راه علمی را هموار کنند.
ابراهیم زاده با اشاره به دلیل نامگذاری روز دانشجو در ۱۶ آذر عنوان کرد: این روزها بخاطر ویژگی های آن افراد یا واقعه، نامگذاری می شود.
دانشجو در انقلاب اسلامی کسی است که از سال ۱۳۳۲ جریان ضد استکباری را آغاز نموده و این جریان شکل گرفته است، از اینرو دانشجو نماد ضد استکبار ستیزی است.
دکتر حسن عباسی ضمن تبریک روز دانشجو گفت: امسال روز دانشجو با شعار جهاد تبیین توسط مقام معظم رهبری رنگ و بوی دیگری گرفته است و دانشجو به عنوان تبیین جو می باشد.
دکتر عباسی با تقسیم انواع دانشگاه به ۴ دسته کلی عنوان کرد: دانشگاه در نسل اول به صورت آموزشی بوده است و در نسل دوم به پژوهش بنیان تغییر پیدا کرد که توانست در نسل سوم که از بیست سال پیش برجسته شد به صورت کارآفرین باشند و در نهایت ایجاد دانشگاه های حکمت بنیان است .
وی درخصوص آنچه که در مسئله جهاد تبیین خود را نشان می دهد ادامه داد: آنچه که مهم است اینست که مشخص کرد چشم انداز به آینده چه چشم اندازی است و چه جهت گیری دارد.
لذا باید با نقد وضع موجود، تحلیل وضع موجود و تبیین وضع آینده در حیطه مسائل عمومی یک مسئله جدی باشد.
دکتر عباسی درخصوص انواع گام جهاد تبیین افزود: گام اول در جهاد تبیین مطالبه گری و گام دوم آن اشراف تاریخی که بخش اصلی جهاد تبیین می باشد و گام سوم مفهومی بودن آن است .
ادامه این مراسم با همخوانی گروه تواشیح تسنیم البرز و شعر سرایی حاج رحمان نوازنی همراه شد و در پایان از بسیجیان فعال این واحد دانشگاهی با اهدا جوایز شد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.