تصویر
روستای باغ پیر روستای برخوردار با ظرفیت گردشگری نیازمند نگاه و حمایت ویژه مسئولین است
05 بهمن 1401 - 8:38
3
در برنامه های بازدید از حوزه بخش مرکزی دریوم جاری، اظهری از روستای باغ پیر(کندر آب) واقع در ابتدای جاده کرج به کندوان بازدید داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

در برنامه های بازدید از حوزه بخش مرکزی دریوم جاری، اظهری از روستای باغ پیر(کندر آب) واقع در ابتدای جاده به کندوان بازدید داشت.

اظهری در حاشیه این بازدید گفت:روستای باغ پیر روستای برخوردار با ظرفیت گردشگری فوق العاده که رودخانه کرج نیز بر این ظرفیت افزوده است و نیازمند نگاه و حمایت ویژه مسئولین امر در جهت رفع مشکلات و ساماندهی و مدیریت در راستای نشاط است تا به رشد و پیشرفت مطلوب برسد.
وی در خصوص مشکلات روستا گفت:مشکلات در همه روستاها وجود دارد و مهم همدلی و همکاری شورای اسلامی و دهیاری در راستای محرومیت زدایی و استفاده بهینه از ظرفیت های آن است .
وی تاکید کرد: بخشداری به جد پیگیر مشکل گازرسانی بوده و بزودی با نصب انشعاب گاز در این روستا شاهد مراسم افتتاحیه گازرسانی در ایام الله دهه مبارک فجر در حوزه بخش مرکزی خواهیم بود و ٳن شاالله این بخش کرج به عنوان ناحیه سبز استان البرز ثبت خواهد شد.
درپایان اظهری از مدیرعامل وعوامل محترم شرکت گاز استان به جهت همکاری شبانه روزی و اهتمام ویژه به مناطق محروم قدرانی نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.