تصویر
روشنایی معابر از مهمترین مولفه های ایجاد امنیت در سطح شهرها و روستاها است
12 اسفند 1400 - 9:24
2
جلسه کمیسیون مقابله با سرقت به ریاست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ وباحضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیسیون مقابله با سرقت به ریاست وباحضور اعضای این کمیسیون برگزار شد.

در این جلسه با اشاره به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر روشنایی تمامی معابر سطح شهرها و روستاها گفت:روشنایی معابر از مهمترین مولفه های ایجاد امنیت در سطح شهرها و روستاها است و همواره مورد تاکید استاندار محترم می باشد و بایستی اهتمام جدی به این مقوله صورت پذیرد.
وی افزود: دستگاههای خدمات رسان برای ارائه خدمات خود هزینه های قابل توجهی از مشترکان دریافت می کنند و باید در قبال آن برای تامین تجهیزات و لوازم مورد نیاز در جهت خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مردم شریف شهرستان، هزینه هم بکنند و نبود بودجه را بهانه عدم انجام امورقرار ندهند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد:اداره برق شهرستان بایستی نهضت روشنایی را احیاء نموده و تا یک هفته آینده نسبت به رفع خاموشی های معابر در سطح شهرستان اقدام کند و گزارش آن را به فرمانداری ارسال نماید.
مهندس مهرور گفت:بالابردن امنیت فیزیکی در ساختمانها، پایش تصویری و رعایت مسائل امنیتی و پیشگیرانه در اماکن عمومی،ادارات،اصناف،بانکها و دستگاههای شهرستان ضروری است و اجرای این اقدامات از اولویتها وتاکیدات ما در شهرستان می باشد.

وی در پایان خواستار مراقبت دستگاهها از زیرساختها گردید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.