روند جمع‌آوری و ساماندهی زباله‌های بیمارستانی بازنگری و بررسی شود

استاندار البرز گفت: باید در تمام پروژه‌های بیمارستانی استان، درمانگاه و مرکز انتقال خون لحاظ شود و در این رابطه می‌توان از ظرفیت خیران استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی عبداللهی ظهر امروز _شنبه بیست‌ویکم مهر_ در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه‌های بیمارستانی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد با تاکید بر ضرورت تسریع در تکمیل پروژه‌های بیمارستانی استان، اظهار کرد: در این راستا علاوه بر اینکه باید سرانه‌ها و زیرساخت‌های استان را متناسب با جمعیت و به تفکیک هر شهرستان ارتقا دهیم، این ضرورت وجود دارد که برنامه‌ریزی لازم جهت تأمین کادر بیمارستان‌ها نیز مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: باید امکانات و تجهیزات بیمارستان‌های استان شناسایی و اعلام شود تا مردم و پزشکان برای بهره‌مندی از آن‌ها آگاه شوند.

استاندار البرز با اشاره به فعالیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج، خاطرنشان کرد: این بیمارستان که چندی پیش طی تعاملی ویژه احیا شد، اکنون خدمات بسیار را به مردم ارائه می‌دهد و امکاناتی همچون سی تی آنژیوگرافی را در خود دارد.

عبداللهی اضافه کرد: باید در تمامی پروژه‌های بیمارستانی استان درمانگاه و مرکز انتقال خون لحاظ شود و در این رابطه می‌توان از ظرفیت خیرین نیز استفاده کرد.

وی تاکید کرد: تکمیل پروژه‌های بیمارستانی و تأمین پزشکان متخصص و فوق تخصص بویژه در غرب استان مورد مطالبه جدی مردم و نماینده مردم است که باید از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مورد توجه قرار گیرد.

استاندار البرز افزود: برای تأمین اعتبار پروژه‌ها با پیگیری‌های ملی درصدد تسریع در این روند هستیم چراکه پروژه‌ای همچون بیمارستان سیدالشهدا که بعنوان جایگزین بیمارستان متراکم و مهم مدنی است، نیاز به تزریق اعتبار دارد.

عبداللهی عنوان کرد: لزوم ارتقا و توسعه خدمات در بیمارستان شهید سلیمانی با توجه به جمعیت این شهرستان، محسوس است.

وی با اشاره به اهمیت زباله‌های عفونی و بیمارستانی، افزود: این روند باید بار دیگر از بی خطرسازی در بیمارستان تا جمع‌آوری و ساماندهی بررسی و بازنگری شود.

منبع: ایمنا – البرز

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر