روند پرشتاب احداث آزادراه شهید سلیمانی در کرج
  • مهر ۱۶, ۱۴۰۳ ساعت: 7:35
  • عضو شورای اسلامی شهر کرج از روند پرشتاب احداث آزادراه شهید سلیمانی خبر داد و گفت: طرح آزادراه شهید سلیمانی از جهات مختلف دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است. به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز حسین مهاجری صبح‌امروز _دوشنبه شانزدهم مهر_ در حاشیه کمیسیون تلفیق در بررسی تفریغ بودجه شهرداری در جمع اصحاب رسانه، در تشریح […]

    پ
    پ
    روند پرشتاب احداث آزادراه شهید سلیمانی در کرج

    عضو شورای اسلامی شهر از روند پرشتاب احداث آزادراه شهید سلیمانی خبر داد و گفت: طرح آزادراه شهید سلیمانی از جهات مختلف دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است.

    به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز حسین مهاجری صبح‌امروز _دوشنبه شانزدهم مهر_ در حاشیه کمیسیون تلفیق در بررسی تفریغ بودجه شهرداری در جمع اصحاب رسانه، در تشریح وضعیت آزاد راه شهید سلیمانی اظهار کرد: آزادراه شهید سلیمانی در دوره شورای ششم به لحاظ تأمین مالی و تأمین بودجه از طریق فروش اوراق مشارکت به آن بها داده شد.

    وی افزود: امروز پروژه آزادراه شهید سلیمانی از جهات مختلف دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است؛ از سمت شرق در حال اتصال به آزاد راه شهید همت بوده که بخش عمده کار مربوط به احداث و تکمیل تقاطع‌ها و پل‌ها است و مدیریت شهری با تمام توان پای کار است.

    تاکید کرد: مدیریت شهری تمام همت خود را به کار گرفته است تا این پروژه را در شورای ششم زیر بار ترافیک ببرد، امروز احداث ابنیه پروژه بر اساس برنامه زمانبندی پیش می‌رود.

    شیرین‌زاد عنوان کرد: پل بیلقان به طول حدود یک کیلومتر و ارتفاع ۱۳۵ متر پیچیده‌ترین بخش کار است که با فناوری و مهندسی روز دنیا روی رودخانه کرج روند ساخت و تکمیل را می‌گذراند.

    وی اضافه کرد: برای استحکام این پل از کابل فلزی استفاده شده است و احتمال روند تکمیل پروژه آزادراه شمالی تا خرداد سال آینده وجود دارد.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر