تصویر
رونق اقتصادی صنعت نشر در استان البرز رقم می خورد
26 آبان 1401 - 15:04
4
سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری البرز گفت: با جدیت بدنبال رونق اقتصادی صنعت نشر و حمایت از کسب و کارهای مرتبط هستیم چرا که این امر بطور مستقیم موجب افزایش تیراژ چاپ کتاب، فروش و به تبع آن افزایش سرانه مطالعه در جامعه منتهی خواهد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت و سرمایه گذاری استانداری البرز گفت: با جدیت بدنبال رونق اقتصادی صنعت نشر و حمایت از کسب و کارهای مرتبط هستیم چرا که این امر بطور مستقیم موجب افزایش تیراژ چاپ کتاب، فروش و به تبع آن افزایش سرانه مطالعه در جامعه منتهی خواهد شد.

دکتراسدالهی گفت: انتخاب بعنوان پایتخت کتاب انتخابی هوشمندانه است چرا که علاوه بر اینکه گامی در جهت ترویج فرهنگ کتاب وکتابخوانی بشمار می رود، موجب رونق صنعت نشر در استان البرز نیز خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه ۲۶ آبان در روز شمار سی و اُمین دوره هفته کتاب به نام ناشران،کتابفروشان وارکان صنعت نشر نامگذاری شده است گفت: قطع به یقین رونق کسب و کارهای مرتبط با کتاب نقش ویژه ای در ترغیب همشهریان البرزی به مطالعه کتاب دارد و ما درصدد هستیم در کنار دستگاه های به حمایت جدی از فعالان عرصه صنعت چاپ و نشر بپردازیم.
دکتر اسداللهی افزود:در میزبانی از پایتخت کتاب، رونق اقتصادی صنعت نشر در استان البرز رقم می خورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.