رونق تولید سبب ساز امید در جامعه خواهد شد
  • مهر ۲۵, ۱۴۰۱ ساعت: 13:06
  • واحد تولیدی توسعه پیشگامان ابرار در نظرآباد باحضور رییس دادگستری و دادستان محترم استان البرز، امام جمعه محترم، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولان مجدد فعالیت خود را آغاز نموده و چرخ تولید آن دوباره و پس از سالها رکود با همت جمعی به حرکت درآمد.
    پ
    پ

    واحد تولیدی توسعه پیشگامان ابرار در باحضور رییس دادگستری و دادستان محترم استان البرز، امام جمعه محترم، فرماندار و جمعی از دیگر مسئولان مجدد فعالیت خود را آغاز نموده و چرخ تولید آن دوباره و پس از سالها رکود با همت جمعی به حرکت درآمد.

    در این مراسم اجرای درست و دقیق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را در تمام بخش ها به ویژه حوزه تولید که سالهای متوالی در انتخاب شعارهای سال بر اهمیت آن تاکید نموده اند وظیفه اصلی تمام و رونق آن را سبب ساز امیدآفرینی در جامعه بیان داشت.
    وی افزود: باید به این مهم دقت نظر داشته باشیم که شعارهای سال نه صرفا یک نام بلکه یک نشان و راهکار برای همه ما در راستای تشخیص راه درست است.
    دکتر بغدادی در خاتمه در تشریح ظرفیت های شهرستان نظرآباد گفت: به حمدالله در شهرستان نظرآباد نیز ظرفیت های بسیار در بخش های مختلف صنعتی، و دامپروری و.
    .
    .
    داریم که تمام تلاشمان در جهت توسعه روزافزون آنهاست که بی شک آبادی هر شهر و روستا منجر به آبادانی و درخشش هرچه بیشتر کشور عزیزمان ایران خواهد بود.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!

    ممکن است این اخبار برایتان جالب باشد!

         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
    • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
    • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
    • به دیگران توهین و اهانت نکنید

    تصویر