تصویر
رونمایی از اولین تابلو و مجوز فعالیت کودکستان های استان البرز
12 دی 1402 - 10:57
شناسه : 717503
2
مراسم نمادین رونمایی از اولین تابلو و مجوز فعالیت کودکستان های استان البرز با حضور سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی استان و سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج، الموتی رییس اداره پیش دبستانی و دوره اول آموزش ابتدایی و غفاری معاون آموزش ابتدایی اداره ناحیه ۳ کرج در کودکستان شکلات برگزار گردید.

مراسم نمادین رونمایی از اولین تابلو و مجوز فعالیت کودکستان های استان البرز با حضور سید محمود حسینی معاون آموزش ابتدایی استان و سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ ، الموتی رییس اداره پیش دبستانی و دوره اول آموزش ابتدایی و غفاری معاون آموزش ابتدایی اداره ناحیه ۳ کرج در کودکستان شکلات برگزار گردید.

در این مراسم حسینی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد ریحانه النبی حضرت فاطمه زهرا (س) از زحمات موسس کودکستان و همکاران محترم و تشکر نمود و افزود: یکی از مهمترین گام های سازمان تعلیم و تربیت کودک سازماندهی، مدیریت، راهبری و یکپارچه سازی امور مربوط به کودکستان ها است.
حسینی ادامه داد: امروز شاهد آن هستیم که اولین تابلو یکپارچه کودکستان های استان البرز که موفق به دریافت مجوز رسمی از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک شده است در استان البرز رونمایی گردیده و از این پس تمامی مراکزی که قبلا با عناوین پیش دبستانی و مهد کودک فعالیت داشتند می بایست شرایط خود را با سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک تطبیق داده و متعاقب آن مجوز تاسیس و فعالیت را از این سازمان دریافت کنند و این تابلو تنها نشان برای تمام کودکستان های استان به صورت یکپارچه خواهد بود.
معاون آموزش ابتدایی استان البرز تاکید کرد: با تسهیل و رفع موانع موجود در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به صدور مجوز فعالیت سایر کودکستان ها، اقدام لازم صورت خواهد پذیرد.
زیرا ادامه فعالیت کودکستان ها و تمامی مراکزی که کار با کودک انجام می دهند منوط به اخذ مجوز تاسیس و فعالیت است.
وی ادامه داد: شایان ذکر است موسسان کودکستان های استان که دارای مجوز تاسیس و تطبیق از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک هستند تا پایان بهمن فرصت دریافت مجوز فعالیت و نصب تابلو یادشده را بر سردر کودکستان دارند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.