تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

رونمایی از برند آیوتل شرکت مخابرات ایران در منطقه البرز
10 آبان 1402 - 15:42
4
در همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم در منطقه البرز از برند آیوتل شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم در منطقه البرز از برند آیوتل شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه البرز،و به نقل از اداره کل ارتباطات و اموربین الملل شرکت مخابرات ایران، دراولین همایش مخابرات و انقلاب صنعتی چهارم با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، معاون استاندارو، مدیر مخابرات منطقه، مدیران استانی و جمعی از کارکنان از برند آیوتل شرکت مخابرات ایران رونمایی شد.
در این مراسم دکتر باقری مدیرکل توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه رونمایی از برند آیوتل، نشانگر ورود عملی مخابرات به حوزه انقلاب صنعتی چهارم است، اظهارداشت: قرارگرفتن مخابرات در مسیر توسعه تحول دیجیتال، بزرگ ترین سودمندی حاصل از ورود مخابرات به عرصه جذب سرمایه و ایجاد درآمد در بخش های جدید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات است.
وی اظهارداشت: دیبرخانه دایمی انقلاب صنعتی در مخابرات منطقه البرز در طول چند ماه گذشته، با تجمیع تمام پیشنهادات و ارائه راهکارهای مبتنی بر نوآوری ، به صورت روشمند در این مسیر حرکت کرده است که نتیجه آن رونمایی از برند ارزشمند آیوتل است.
مدیرکل توسعه کسب وکار شرکت مخابرات ایران گفت: قلب بیزینس مدل ، ارزش های پیشنهادی است و مدیران مخابرات می بایست فهرستی از ارزش های پیشنهادی را برای مشتریان در پیش رو را داشته باشند.
دکتر باقری از طرح نجما به عنوان یک طرح استراتژیک در حوزه تحول دیجیتال یاد کرد و گفت این طرح با راهبرد نزدیک کردن "تامین منابع" در استان به " بازاریابی " نقدینگی را به جریان می اندازد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.