تصویر
رونمایی از کتاب « خانوم ماه» با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در ساوجبلاغ
06 مهر 1402 - 15:15
3
هم‌زمان با روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، از کتاب « خانوم ماه» با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان ساوجبلاغ رونمایی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

هم‌زمان با روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، از کتاب « خانوم ماه» با حضور خانواده شهدا و ایثارگران در شهرستان ساوجبلاغ رونمایی شد.

هم‌زمان با روز تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس، از کتاب « خانوم ماه» با حضور خانواده شهید ابراهیمی جمعی از ایثارگران در شهرستان ساوجبلاغ رونمایی شد.
همچنین دکلمه خوانی و اجرای سرود توسط اعضای نوجوان کتابخانه عمومی شهید ثالث مهستان شهرستان ساوجبلاغ بخشی از این مراسم بود.
گفتنی است کتاب «خانوم ماه» به نویسندگی ساجده نقی زاده، زندگی خانم‌ ناز علی‌ نژاد، خواهر شهید و جانباز و همسر شهید شیرعلی سلطانی است و این کتاب تنها روایت زندگی یک زن شهید نیست، بلکه روایت زندگی زنی تأثیرگذار است که در تصمیمات همسر شهید خود از جمله مقابله با گروه‌ های منحرف در قبل از انقلاب اسلامی و در تغییر مسیر خانواده و به تبع آن جامعه نقش داشته است.
در واقع «خانم ماه»، روایت عشق و فداکاری است و یک عشق پاک و صادق را به تصویر می‌ کشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.