تصویر
روکش آسفالت خیابان مطهری در بلوار ولیعصر
29 آبان 1401 - 10:14
3
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از روکش مکانیزه آسفالت خیابان مطهری در بلوار ولیعصر در منطقه ۴ شهرداری کرج با هدف خدمت رسانی به شهروندان مناطق محروم و کم برخوردار شهر کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری از روکش مکانیزه آسفالت خیابان مطهری در بلوار ولیعصر در منطقه ۴ با هدف خدمت رسانی به شهروندان مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

علیرضا عاقلی این خبر را اعلام کرد و گفت: توزیع عادلانه امکانات شهری در مناطق کم برخوردار شهر کرج از سیاست‌های محوری مدیریت شهری و سازمان عمران است که اهتمام ویژه‌ای در تحقق این مهم نیز وجود دارد.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج اضافه کرد: در همین راستا روکش آسفالت خیابان مطهری با تناژ مصرفی ۳۲۵ تن آسفالت توسط عوامل اجرایی سازمان عملیاتی شد.
عاقلی اظهار داشت: امید است عملیات توزیع آسفالت در مناطق محروم با تامین بودجه مورد نیاز از سوی شهرداری کرج در راستای رضایتمندی شهروندان محلات کم برخوردار تداوم داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.