تصویر
رویداد بزرگ خدمت رسانی محله کرامت در حیدرآباد برگزار شد
09 دی 1402 - 10:52
2
رویداد بزرگ خدمت رسانی محله کرامت، به همت حوزه ۲۱۱ ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در حیدرآباد، با ارائه خدمات رایگان برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رویداد بزرگ خدمت رسانی محله کرامت، به همت حوزه ۲۱۱ ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) در حیدرآباد، با ارائه خدمات رایگان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، سرهنگ پاسدار سید محمد‌علی حاجی محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، در بازدید از برگزاری خدمت رسانی محله کرامت حیدرآباد، اظهار داشت: این نوع خدمت رسانی در محله حیدرآباد علی رغم اینکه قبلا کار‌های جهادی انجام شده بود، امروز به شکل متنوع تری و بزرگتری انجام شده است.

وی افزود: همین محلاتی که عنوان محله کرامت گرفت، حالا عمدتا مناطق کمتر برخوردار شهر‌ها هستند، در شهرستان مناطق حاشیه نشینی در حاشیه شهر داریم که کمتر برخوردارند در حیدر آباد تقریبا در محدوده مرکزی شهر است یعنی نه در حاشیه شهر نزدیک است نه خیلی به مرکز شهر، به اون شکلم وسط شهر؛ که شرایط خاص خودش و مردم خونگرم و پرتلاش و زحمت کشی را دارد.
حاجی محمدی با اشاره به شرایط مختلف اجتماعی و مسائل دیگر در این منطقه، بیان داشت: هدف از این برنامه معرفی توانمندی مردم در بحث تولیدی و اقتصاد مقاومتی است، عمدتا این افراد خانم‌های سرپرست خانواده هستند و در این نمایشگاه محصولات خود را عرضه کردند.
وی تصریح کرد: هدف و الویت مهم در این طرح بازاریابی توانمندی‌های افراد بود، مهم معرفی توانمندی این زنان سرپرست خانوار است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) به اقدامات این خدمات رسانی اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی، فروش تولیدات، توانمندسازی و اشتغال سرپرست خانوار از اهداف و اقدامات مهم برگزاری این رویداد است که در کنار این موارد خدماتی پزشکی انجام می‌شود، همانند ارائه خدمات پزشکی، مشاور حقوقی، خانواده و غیره.
وی افزود: در بخش دیگر این رویداد برنامه فرهنگی و اجتماعی، مسابقه و جشن است و در کنارش یک فضای همدلی و خدمت رسانی، شور و نشاط در محله، بیش از گذشته انجام و یک خدمتی انجام می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.